مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

راهنمای ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه

برای شروع خالی از لطف نیست که اندکی به تاریخچه جذاب لباس چهارخانه بپردازیم. طرح چهارخانه یا همان طرح شطرنجی ریشه در فرهنگ کشورهایی مانند اسکاتلند و آمریکا داشته که در ابتدا تارتان نامیده میشده. ارزش تارتان بقدری بالا بوده که اقشار عادی جامعه اجازه استفاده از آن را نداشتند و تنها خانواده های سلطنتی با مدل های مختص به خودت از آن استفاده میکردند. در سالهای بعد تارتان به عنوان لباس های نظامی استفاده میشده. با گذشت زمان و اتفاق های متفاوت استفاده از لباس چهارخانه برای آقایان و بانوان گسترش پیدا کرد. از همان زمان پیراهن چهارخانه قرمز و پیراهن چهارخانه سبز مورد توجه سایرین بوده است. هنگام ساخت استایل با پیراهن چهارخانه باید خیلی دقت کرد میتوان گفت یکی از رازهای جذابیت آقایان پوشیدن لباس چهارخانه مردانه شیک است. پیشنهاد ویژه ما پوشیدن پیراهن چهارخانه با شلوار لی مردانه است.

 

بهترین طرح های چهارخانه برای ست لباس

شاید در یک نگاه چهارخانه ها شبیه بهم باشند اما اینگونه نیست و طرح های متفاوتی از چهارخانه وجود دارد. که بهتر است با چند مورد آن آشنا شویم.

چهارخانه تارتان: از اتصال خطوط افقی و عمودی به رنگ‌های مختلف و در اندازه ‌های متفاوت تشکیل شده‌است.

 

چهارخانه پنجره‌ای: چهارخانه های یک شکل و ساده که با خط های یکدست ایجاد شده است.

  

چهارخانه گینگام: طرح چهارخانه ساده و کوچک است و بسیار مناسب استایل کژوال می باشد.

 

چهارخانه شاهزاده ولز: مربع های بزرگ با ترکیب رنگ زمینه مشکی است که در آن خطوط رنگی دیگر استفاده میشود.  

 

 

 چهارخانه بوفالو: ترکیب مربع های ساده با مربع های طرحدار می باشد.

 

 

ست انواع پیراهن چهارخانه مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف  

در مورد رنگ بهتر است از رنگ های خنثی و یا تیره استفاده کرد. حسن این رنگ ها در این است که شما خیلی راحت تر می توانید آن را با لباس های دیگر ست کنید. در غیر این صورت میتوانید خیلی جسورانه یک رنگ تند انتخاب کنید و با استایل خود جلب توجه کنید.

و اما انتخاب طرح بستگی به سبک پوشش شما دارد. آیا استایل شما اسپرت است و بدنبال لباس های راحت هستید یا اینکه بدلیل موقعیت و جایگاه خود استایل رسمی و نیمه رسمی دارید؟


در بلاگ وب‌پوش بخوانید: نحوه ست کردن تیشرت زیر پیراهن مردانه


ست پیراهن چهارخانه مردانه با استایل اسپرت

اگر به دنبال تیپ اسپرت و راحت هستید باید از چهارخانه های درشت و بزرگ استفاده کنید. و در مورد رنگ نیز خیلی محدودیتی وجود ندارد. 

 

 

ست پیراهن چهارخانه مردانه با استایل رسمی و نیمه رسمی

 اگر به دنبال استفاده از لباس های چهارخانه خود با تیپ های رسمی هستید باید انتخابتان چهارخانه های کوچک و ریز تر باشد. و همچنین در انتخاب رنگ هم باید آگاهانه عمل کنید.

 

 

 بهترین زمان استفاده از پیراهن چهارخانه چه زمانی است؟

میتوان گفت که پیراهن چهارخانه در اکثر مواقع قابل استفاده است و دلیل آن این است که برای هر تیپ و استایلی قابلیت استفاده دارد البته اگر هوشمندانه پوشیده شود. در نتیجه بهتر است حتما جایی برای پیراهن های چهارخانه در کمد لباس خود باز کنید. از این نکته نباید قافل شد که این پیراهن ها چه در فصل سرما و چه در فصل گرما مورد استقبال همه قرار میگیرد.


بررسی قیمت پیراهن مردانه در سایت وب‌پوش


پیراهن چهارخانه مردانه را در چه موقعیت هایی استفاده می کنند؟

همان طور که گفته شد برای پوشیدن پیراهن های چهارخانه محدودیت خاصی وجود ندارد و شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. به طور مثال هر زمان که از پوشیدن پیراهن های ساده خسته و کلافه شدید میتوانید به سراغ پیراهن های چهارخانه خود بروید و یک تنوع ایجاد کنید. فقط یادتان باشد که طرح چهارخانه ها باید مناسب موقعیت شما باشد.

 

پیراهن چهارخانه سورمه ای را با چه شلوار و کفشی ست کنیم ؟

شما میتوانید پیراهن چهارخانه سرمه ای را با شلوار جین سرمه ای بپوشید و برای انتخاب رنگ کفش رنگ عسلی و شتری به استایل شما جذابیت خاصی میبخشد. و یا میتوانید این پیراهن را با شلوار کتان کرم ست کنید و از کفش سرمه ای استفاده کنید.

 

پیراهن چهارخانه سبز را با چه شلوار و کفشی ست کنیم ؟

رنگ سبز از آن دسته رنگهایی است که در کنار رنگ کرم بسیار جذاب میشود. پس اگر شلواری با توناژ کرم و عسلی دارید حتما با پیراهن سبز خود ست کنید و اگر جین پوش هستید جین سرمه ای گزینه مناسبی برای شماست. و اما کفش سرمه ای که اکثر اوقات در دسترس تر است گزینه خوبی است و رنگ سبز و سفید هم میتواند ترکیب خوبی ایجاد کند.


مقاله مرتبط : اندازه گیری سایز پیراهن مردانه


 

 پیراهن چهارخانه زرشکی با چه کفش و شلواری میاد ؟

پیراهن چهارخانه زرشکی از آن رنگهای جذابی است که قابلیت ست کردن با شلوار جین سرمه ای و شلوار طوسی و ذغالی را دارد. و کفش سرمه ای و ذغالی هم مناسب این استایل است. برای اینکه جذابیت خود را دوچندان کنید میتوانید از یک تیشرت سفید ساده زیر پیراهن خود استفاده کنید و دکمه های پیراهن را باز بزارید و با یک کفش اسپرت سفید بپوشید.


مقاله مرتبط : مدل تا زدن آستین پیراهن مردانه


  

 

نظرات