مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

آموزش تا زدن آستین پیراهن مردانه به روشهای مختلف

تا زدن آستین پیراهن مردانه همان اصلی در لباس پوشیدن است که احتمالاً خیلی به آن خیلی توجه نکردید. فرقی نمی‌کند که برای چه کاری آستین‌هایتان را بالا بزنید. مهم این است زمانی که قصد بالا زدن آستین مردانه را دارید، به شیوه درست این کار را انجام دهید. اگر تا به حال این روش را نادیده می‌گرفتید، بسیار خب، وقت آن رسیده که با وب پوش یک انقلابی در طرز آستین بالا زدنتان دهید، با انواع تا زدن آستین مردانه همراه ما باشید.
 

آموزش بالا زدن آستین پیراهن مردانه به 5 نوع مختلف

تصور کنید یک لباس رسمی به تن کردید و از شدت گرما نه‌ تنها آستینتان بلکه می‌خواهید کل لباس را درآورید. اما در نهایت به همان تا زدن آستین اکتفا می‌کنید، در این شرایط به نظرتان چگونه به نظر خواهید رسید؟ روش تا زدن آستین مردانه همان چیزی است که باید برای داشتن یک استایل مناسب آن را بلد باشید. این هنر ساده و البته کاربردی، چند دقیقه‌ای زمان نمی‌برد در عوض ظاهر و جلوه استایل شما را بیش‌ازپیش جذاب‌تر می‌کند. اما این جذابیت نیاز به آموختن نحوه تا زدن آستین مردانه دارد. وب پوش با آموزش تا زدن آستین مردانه در این مطلب قصد دارد شما را راهنمایی کند.
 
تا زدن آستین پیراهن مردانه
 
همچنین، شاید برایتان جالب باشد اگر تاریخ مدل تا زدن آستین مردانه را بدانید. در قدیم مردم برای انجام یک کار یا شروع جنگ آستین‌های خود را بالا می‌زدند، چون لباس‌های گران قیمتی داشتند که نمی‌خواستند آسیب ببیند. اما امروزه این کار تبدیل به یک استایل شده است. سؤال اینجاست که بالاخره آستین بالای آرنج قرار بگیرد یا زیر آرنج و کدام‌یک بهتر است؟ جواب این است که اگر قصد انجام کاری را دارید بالای آرنج و در صورتی که برای جذابیت استایلتان انجام می‌دهید، زیر آرنج قرار دهید.
 

تازدن آستین به روش مستر

اگر یک خیاط باشید احتمالاً این روش را بیشتر بپسندید، با این وجود خیلی از آقایان خوشتیپ و خوش استایل هنوز نام روش مستر به گوششان نخورده است، روش مستر به این ترتیب است:
دو برابر عرض آستین را در نظر بگیرید و آستین را به این اندازه بالا بزنید. سپس چین و چروک‌های آن را صاف کرده و حالا از انتهای پایین آستین، دوباره آن را تا بزنید، طوری که فقط انتهای سرآستین معلوم باشد. حالا لبه بالایی سرآستین را گرفته و آن را پایین بکشید تا چین‌خوردگی آن باز شود. این روش برای پیراهن‌هایی مناسب است که سرآستین آن‌ها رنگی متمایز با رنگ پیراهن دارد. بازکردن آن راحت است و ظاهرتان را در کل روز تمیز و خوش استایل نشان می‌دهد.
 

روش تا زدن آستین مردانه

 

تازدن به روش AIFA

اگر استایل کژوال دارید، احتمالاً با این نوع تا زدن آستین مردانه آشنا باشید؛ ساده‌ترین روش برای جمع‌کردن آستین پیراهن مردانه است. این روش تنها یک‌ سوم از دست شما را نشان می‌دهد. روش تا زدن با این روش به این ترتیب است که:
پایین آستین را به‌ اندازه عرض سرآستین تنها یک دور تا بزنید. سپس با عرض قبلی مجدداً این کار را تکرار کنید. حالا بدون اینکه نیاز به صاف کردن چین‌وچروک‌های آن داشته باشید می‌توانید از روش AIFA برای تا زدن آستین پیراهن مردانه لذت ببرید. در صورتی که بازوهایی کوتاه و باریکی دارید، این روش تا زدن برای شما مناسب است. فقط در نظر داشته باشید که این مدل تا زدن خیلی راحت باز می‌شود.
 
نحوه تا زدن آستین مردانه

تا زدن به روش پایه

به این روش رول مبتدی هم می‌گویند. این روش اغلب برای افرادی است که تا به حال هیچ ایده‌ای از تا زدن آستین پیراهن مردانه نداشتند. به این ترتیب بسته به پیراهن و تناسب خود می‌توانید آن را انجام دهید. ابتدا سرآستین را تا می‌زنید، این کار را چند بار تکرار کرده و هر بار پارچه را صاف می‌کنید. تا آرنج این تا زدن را ادامه دهید. این مدل تا زدن برای زمانی مناسب است که آستین پیراهن شما از بازوها پهن‌تر است. چراکه برای چین سوم به پارچه اضافی نیاز دارید.
 
طریقه تا زدن آستین مردانه

 

تا زدن آستین تا بالاتر از آرنج

آقایان خوشتیپ با بازوهایی جذاب در صورتی که بازوهایی دارید که ارزش نمایش گذاشتن دارند، این روش را از دست ندهید. اگر ماهیچه‌های برجسته شما قابل نمایش است، می‌توانید روش تا زدن آستین تا آرنج را پیش بگیرید. به این ترتیب:
پیراهن را روی یک سطح صاف قرار داده و آستین را به‌اندازه عرض سرآستین تا کنید. دوباره این مرحله را تکرار کنید تا در قسمت تا شده، سرآستین کامل پوشانده شود. در نهایت در مراحل سه و چهار دوباره این کار را انجام دهید تا به طور کامل سرآستین پنهان شود. برای استایل‌های نیمه کژوال و غیررسمی، این مدل تا زدن که تا روی آرنج کشیده می‌شود، مناسب است.
 
آموزش تا زدن آستین مردانه

 

تازدن آستین پیراهن با بند زدن

در این روش به یک باند نیاز دارید، قسمت بالای آستین پیراهن را با باند آستین محکم کرده و پیراهن را چند سانتی‌متر بالا می‌کشید تا بند آستین زیر چین‌های پیراهن پنهان شود، حالا رول اصلی را با استفاده از باند آستین فلزی براق و هوشمند مطمئن کنید. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که حتماً باند در میان چین‌های آستین پنهان شود.
 
 انواع تا زدن آستین مردانه
 
با هم طریقه تا زدن آستین مردانه را با هم بررسی کردیم. شما با چه روشی آستین‌هایتان را بالا می‌زنید؟ برایمان بنویسید.
 

مقاله مرتبط : اندازه گیری پیراهن مردانه

نظرات