مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

12 نکته درباره استایل مردانه که همه آقایان باید بدانند

آیا می دانستید که بررسی‌های جهانی نشان می‌دهد که خوب لباس پوشیدن و داشتن استایل مردانه جذاب نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود بلکه تاثیر مثبتی هم روی نگاه دیگران به شما دارد؟ در واقع، لباس خوب باعث میشود که شما قابل‌تر و مورد اعتمادتر به نظر بیایید. با توجه به همه این موارد، ما 12 نکته را با شما به اشتراک قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا در هر موقعیتی استایل مردانه ایده‌آل خود را داشته باشید.

ست لباس مردانه

1. با توجه به موقعیت لباس بپوشید

لباس مناسب پوشیدن بدان معناست که لباس شما با توجه به مراسمی که به آن میروید انتخاب شود. به عنوان مثال، پوشیدن کت و شلوار، پیراهن و کروات برای یک مصاحبه کاری یا مراسم عروسی نشان می‌دهد که شما به آن موقعیت احترام می‌گذارید و میدانید که باید چه لباسی برای آن موقعیت بپوشید. برای هر موقعیتی لباس پوشیدن به شما کمک می کند که احساس اعتماد به نفس و راحتی کنید.

ست لباس مردانه

2. کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

لباس باکیفیت دوام بیشتری داشته و بهتر از لباس های ارزانتر به نظر می‌آید. در نگاه اول، ممکن است که لباس ارزانتر خوب به نظر آید اما شما با گذشت زمان متوجه میشوید که کیفیت و ظاهر خوب آن از بین می‌رود و در آخر شما پول بیشتری برای جایگزین کردن آن خرج می‌کنید. اما خرید یک لباس باکیفیت ممکن است در ابتدا از نظر اقتصادی سخت باشد اما برای مدت طولاتی‌تری در کمد لباس شما باقی میماند.

ست لباس مردانه

3. برای داشتن استایل مردانه بهتر، الهام بگیرید

الهام گرفتن به شما کمک می‌کند تا بدانید چه لباسی دوست دارید و پوشیدن چه لباسی به شما حس بهتری می‌دهد. این الگو می‌تواند یک سلبریتی باشد یا یک مجله فشن در رابطه با استایل مردانه و یا حتی کسی دور و بر شما که استایلش را دوست می‌دارید. ساده ترین راه خوش استایل شدن پیدا کردن الگو و الهام از دیگران بوده و به شما این امکان را می دهد که استایل منحصر به فرد خود را توسعه دهید.

ست لباس مردانه

4. شکل بدن و رنگ پوست خود را بشناسید و قبول کنید

دانستن شکل بدن و رنگ پوست باعث می‌شود که لباس هایی انتخاب کنید که به شما می‌آیند. برای مثال، اگر سینه های پهنی دارید، شما ممکن است لباس هایی انتخاب کنید که در آن ناحیه خوب فیت می‌شوند بدون اینکه احساس تنگی بدهند. بعلاوه، اگر پوستی روشن تر دارید، ممکن است رنگ های مشخصی به پوست شما بیایند و استایل شما را کامل کنند.

ست لباس مردانه

5. لباس‌هایی با سایز مناسب و فیت انتخاب کنید

لباس‌هایی ک اندازه ای مناسب دارند ظاهر شما را بهتر می‌کنند و به شما حس راحتی می دهند. چه اتفاقی میفتد اگر شلوار جینی بپوشید که خیلی بزرگ است؟ مدام نگران این خواهید بود که مبادا از کمر پایین تر روند اما اگر یک شلوار جین با سایز مناسب خریداری کنید، به راحتی کمر شما را در برگرفته و حس بهتری خواهید داشت و لباس هایی با اندازه مناسب به شما این اجازه را میدهد که ظاهری بهتر داشته باشید و راحت‌تر حرکت کنید. سایز مناسب منحصر به استایل کژوال نیست بلکه باید در لباس های رسمی هم مدنظر گرفته شود.

ست لباس مردانه

6. از امتحان کردن رنگ های مختلف در استایل مردانه خود خجالت نکشید

آزمایش کردن رنگ های مختلف باعث می‌شود همواره همگام با ترند جهانی لباس بپوشید و استایل مردانه خود را در قالب رنگ های مختلف ابراز کنید. از حاشیه امن خود خارج شوید و رنگ های مختلف را در استایل مردانه خود وارد کنید تا تیپ بهتری داشته باشید.

ست لباس مردانه

7. هیچ وقت لباس کرایه نکنید و همیشه برای موقعیت های خاص حداقل یک دست لباس باکیفیت و شیک داشته باشید

سرمایه گذاری در خرید یک دست لباس خاص و باکیفیت برای موقعیت های مختلف و خاص مثل مراسم عروسی حرکتی هوشمندانه به حساب می‌آید. دعوت شدن به مراسمی بزرگ و کرایه کردن لباس هیچوقت عاقلانه بنظر نمی آید. داشتن لباس خود و دانستن اینکه سایز، رنگ و استایل این لباس کاملا منطبق با تمایلات شماست حس اعتماد به نفس را القا می کند.

ست لباس مردانه

8. بیشتر از پیراهن های ساده (بیسیک و کلاسیک) در استایل مردانه خود استفاده کنید

پیراهن های کلاسیک منطبق‌پذیر بوده و برای همه موقعیت ها مناسب به نظر می‌رسند. برای مثال، پوشیدن پیراهن دکمه ای و بلوز از زیر و اضافه کردن شلوار جین به این ترکیب می‌تواند باعث بوجود آوردن استایلی کژوال شود. این تکه های کلاسیک هیچ وقت از مد خارج نمی‌شوند و همیشه با لباس های مختلف به راحتی ست میشوند و همین ویژگی باعث میشود که این لباس ها همیشه جای خود را در کمد لباس شما حفظ کنند.

ست لباس مردانه

9. روی یک ساعت مچی باکیفیت و شیک سرمایه گذاری کنید

یک ساعت مچی ضد زنگ براق با بند چرمی می‌تواند به راحتی با لباس های کژوال یا رسمی ست شود. در نگاه اول، خرید ساعتی بادوام و باکیفیت ممکن است از لحاظ اقتصادی به نظر نیاید اما در بلند مدت تاثیر خود را در تیپ و استایل شما خواهد داشت.

ست لباس مردانه

10. کمربند خود را با کفش ست کنید

ست کردن رنگ کمربند و کفش حس هماهنگی و همبستگی را بوجود میاورد. برای مثال، اگر از کفش های قهوه ای استفاده می‌کنید، میتوانید کمربندی قهوه ای ببندید تا این حس همبستگی و هماهنگی در استایل مردانه شما ایجاد شود. همین نکته ساده تاثیری زیادی در استایل شما داشته و گویای توجه به ظرافت‌ ها و جزئیات می باشد. فرقی نمی کند برای یک مراسم خاص آماده می‌شوید یا برای کار های روزمره خود، ست کردن رنگ کفش و کمربند همیشه مفید می‌باشد.

11. برای داشتن استایل مردانه بهتر، روی کفش های خود سرمایه گذاری کنید

با یک جفت کفش باکیفیت و خوش‌ساخت چرمی نه تنها شیک به نظر می‌رسد بلکه باعث می‌شود هنگام حرکت کردن راحتتر و چابکتر ظاهر شوید. کفش های گونان می‌توانند با انواع لباس ست شوند و به همین دلیل سرمایه گذاری خوبی به نظر می‌رسند. پوشیدن کفش‌های مناسب تیپ شما را کامل کرده و می‌توانند با انواع استایل های کژوال مردانه و رسمی همگام شوند.

ست لباس مردانه

12. جوراب های خود را با شلوار ست کنید، نه با کفش

اگر برای موقعیت خاصی لباس می‌پوشید، ست کردن رنگ جوراب با شلوار باعث هماهنگ شدن تیپ شما شده و شما را خاص‌تر جلوه می‌دهد. این تکنیک ساده به شما کمک می کند تا توجه ها را به استایل مردانه خود جلب کنید.

 


نظرات