مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
 نوبتی هم که باشد، پاییز و زمستان آستین‌شان بالا زدند تا آقایان شیک پوش، با استایل و تیپ زمستانی مردانه‌ خود، دلبری کنند. به خصوص که با رنگ‌های جذاب تیپ زمستانی مردانه 2022 ، شاهد خلاقیت‌های ترکیبی بیشتری در استایل زمستانه مردانه هستیم. بهترین تیپ‌های زمستانی مردانه را در اینجا با هم می‌بینیم.
 

رنگ‌های مناسب تیپ زمستانی مردانه

حال و هوای زمستانی امسال در دنیای مد و فشن، در میان رنگ‌هایی از جمله سبز تیره، زرد، قرمز و شتری گذشته است. معمولا رنگ‌های خنثی مثل مشکی یا طوسی را به راحتی می‌توان با هر چیزی ست کرد. اگر به دنبال یک استایل خاص و جذاب هستید، پای رنگ‌های سبز تیره و شتری به میان می‌آید. رنگ‌هایی که هارمونی زیبایی با رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی، آجری، زرد، طوسی، زرشکی و نارنجی ایجاد می‌کند و شما می‌‌توانید استایل مناسب‌تان را از میان این رنگ‌ها انتخاب کنید.
 
ست کردن رنگ ها در تیپ زمستانه مردانه
در بین رنگ‌های پاییزی، اگر زرد را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با رنگ‎‌های سبز، طوسی، سرمه‌ای ، مشکی، زرشکی و آبی تیره ست کنید. در صورتی که رنگ سبز، رنگ استایل شما است، می‌توانید از ترکیب آن با رنگ‌های زرد، قرمز، کرم، سفید و آجری لذت ببرید. رنگ آتشین قرمز هم با رنگ‌های زرد، سبز، کرم و مشکی به راحتی ست می‌شود. اگر اهل این رنگ بازی نیستید و به دنبال یک استایل شیک و ساده هستید، همان رنگ همیشگی، یعنی مشکی دست‌تان را برای ست کردن با هر رنگی باز گذاشته است.
 

راهنمای ست کردن لباس‌های زمستانی مردانه

اگرچه حتی به زبان آوردن پاییز و زمستان، حس سرما به وجودمان می‌اندازد، اما در نظر داشته باشید، اگر می‌خواهید تیپ جذابی داشته باشید، پوشیدن چندین لباس روی هم علاوه بر اینکه قدرت حرکت را از شما می‌گیرد، جذابیت تیپ‌تان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر خیلی سرمایی هستید، بهتر است زیر لباس‌تان یک زیر پیراهن پوشیده و سپس پیراهن‌تان را بپوشید. از ترکیب پلیور ساده زرشکی با شلوار کتان خاکی غافل نشوید. البته ترکیب یقه اسکی و پالتو نیز همراه با یک نیم بوت قهوه‌ای جذابیت زیبایی به تیپ‌تان می‌دهد. رنگ قهوه‌ای هم یکی دیگر از رنگ‌هایی است که همیشه مد روز بوده و با ترکیبی از شلوار جین و یک پیراهن چهارخانه، تیپ جذابی را به شما هدیه می‌کند.

خرید شلوار جین مردانه و شلوار کتان مردانه از وب‌پوش

نحوه ست کردن لباس در تیپ زمستانی مردانه

 

نکاتی برای استایل زمستانه مردانه

تیپ زمستانه مردانه را با لباس‌های پشمی شیک و جذاب کنید. این لباس‌ها نسبت به الیاف مصنوعی مقاومت و عمر بیشتری دارد. اگر پوشیدن لباس چرمی را ترجیح می‌دهید، در نظر داشته باشید که عمر این لباس‌ها کوتاه‌تر از لباس‌های پشمی است اما نسبت به برف و باران ضدآب است.
 

مدل‌های تیپ زمستانی مردانه 2022 

خب، سراغ جذاب‌ترین مدل تیپ‌های برویم که به عنوان یک مرد شیک پوش و جذاب می‌توانید داشته باشید. چند مدل تیپ زمستانی مردانه ایرانی مثال زدیم که می‌تواند ایده‌ای برای شیک پوشی‌ شما باشد:
 
انواع تیپ های زمستانه مردانه 2021
 
 

استفاده از بادگیر مردانه

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که چندان با پالتو و تیپ‌های رسمی ارتباط برقرار نمی‌کنید، یک بادگیر می‌تواند جایگزین فوق العاده‌ای برایتان باشد. اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت را تجربه کنید، بادگیر، یک گزینه مینیمال محسوب می‌شود که اگر رنگ روشن آن را هم انتخاب کنید، استایل چشمگیری خواهید داشت. شلوار جین یا کتان با یک کفش اسپرت می‌تواند جذابیت‌تان را تکمیل کند. برای ست زمستانه مردانه اسپرت به رنگ بادگیری که انتخاب می‌کنید، توجه کنید.
 
مقاله مرتبط : بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه

استایل زمستانی اسپرت با بادگیر

 

استفاده از کت جین

سری که به دنیای مد می‌زنیم، می‌بینیم از دل نوستالوژی‌ها، استایلی را بیرون کشیده که امروز به یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها تبدیل شده است. بله، همان کت لی با یقه خزداری که پدران ما در دهه 60 استفاده می‌کردند. با این کت جین یک کفش اسپرت یا بوت چرم مردانه، می‌تواند استایل چشمگیری باشد.
 
کت جین برای استایل زمستانه مردانه
 

استفاده از پالتو

مردان پالتو پوش سال‌های 2021 و 2022 معمولا رنگ‌های شتری و کاراملی را انتخاب می‌کنند. با این حال، همچنان استفاده از کاپشن مردانه، رونق خودش را دارد. در صورتی که می‌خواهید یک مرد خوشتیپ با استایل رسمی و دلبرانه داشته باشید، می‌توانید از پالتو و نیم بوت استفاده کنید. البته برای جذاب‌تر شدن، اکسسوری مثل شال، ساعت و کلاه را فراموش نکنید.
 
  
تیپ زمستانی کلاسیک مردانه

 

کت تک مردانه

اگر به سایزهای بزرگ و اورکت‌های بلند علاقه‌ای ندارید، کت تک مردانه می‌تواند چندین استایل را برایتان به ارمغان بیاورد. کافیست یک پیراهن مردانه یا یقه اسکی را در زیر کت تک بپوشید. البته حواس‌تان به معجزه اکسسوری‌های همراه آن نیز باشد.
 
استایل زمستانی با کت

نظرات