مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

بایدها و نبایدهای پوشیدن پیراهن هاوایی + نحوه ست کردن

پیراهن‌های هاوایی از جمله محبوب‌ترین لباس‌های طرح‌دار محسوب می‌شوند؛ این لباس‌ها در چند سال اخیر متداول‌تر شده و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران مد روز باشید حتماً یک بار این پیراهن‌ها را امتحان کرده‌اید. با توجه به علاقه زیاد افراد به این لباس در ادامه این مطلب قصد داریم به باید‌ها و نباید‌های پوشیدن پیراهن‌های هاوایی و روش ست کردن آن‌ها بپردازیم.
 

نکات و باید‌ها و نباید‌ها در پوشیدن پیراهن‌های هاوایی

به طور کلی، رعایت یک سری اصول در پوشیدن لباس‌های هاوایی باعث می‌شود آن لباس جلوه خود را همان گونه که باید حفظ کند و زیبا‌تر به نظر برسد. در ادامه این مطلب این باید‌ها و نباید‌ها هنگام پوشیدن این مدل لباس می‌پردازیم.
 
نکته اول: نباید بقیه لباس‌هایی که همزمان با پیراهن هاوایی ست می‌شوند؛ شلوغ باشند.
با توجه به اینکه پیراهن‌های هاوایی حاوی طرح‌های شلوغ هستند، ست کردن آن‌ها با لباس‌های طرح‌دار دیگر، باعث سردرگمی و بی‌نظمی در ظاهر شما خواهد شد. به همین جهت، توصیه می‌شود، لباس‌های هاوایی خود را تنها با آیتم‌های خنثی و ساده ست کنید.

 
نکته‌ دوم: نباید در استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها زیاده‌روی کنید
درست است که لباس‌های هاوایی دارای رنگ‌های روشنی هستند ولی استفاده از رنگ‌های تند باعث می‌شود استایل شما به سمت خودنمایی برود؛ به عبارتی دیگر به جای ظاهری جذاب، تیپ شما از بین می‌رود.
 
نکته‌ سوم: پیراهن هاوایی شما نباید طرح‌های مصنوعی داشته باشد
یکی از جنبه‌های زیبایی پیراهن‌های هاوایی این است که طرح‌های طبیعی بر روی خودش داشته باشد. اگر این طرح‌ها به سمت طرح‌های زیادی شلوغ یا مصنوعی برود، باعث می‌شود که لباس چندان زیبا به نظر نرسد و به همین دلیل، توصیه ما این است که حتماً از طرح‌های طبیعی استفاده کنید تا بتوانید یک استایل بهتر و زیباتر داشته باشید.
 
نکته‌ چهارم: حالت لباس هاوایی شما باید حفظ گردد
یکی از اصول ست کردن پیراهن هاوایی این است که به شما حس راحتی بدهد. در هنگام پوشیدن این لباس شما باید حالتی آزاد داشته باشید، حتی نیازی نیست که دکمه‌های لباستان را کامل ببندید. حفظ این حالت آزادی و ر‌ها شدگی برای داشتن یک استایل زیبا با پیراهن هاوایی ضروری است.

آموزش ست کردن پیراهن هاوایی

نحوه ست کردن پیراهن هاوایی

تا این جا، به نکات کلی پوشیدن لباس هاوایی اشاره کردیم و اینکه اصول انتخاب این لباس بر چه اساسی است. اما ممکن است این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که پیراهن هاوایی مردانه را چگونه ست کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید.
 
روش ست کردن پیراهن هاوایی با تیشرت
درست است که پوشیدن لباس‌های هاوایی با لباس‌های دیگر چندان مرسوم نیست ولی اگر بخواهید روش ست کردن پیراهن هاوایی با تیشرت را بدانید و از آن استفاده کنید، توصیه ما این است که حتماً از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر زمینه پیراهن هاوایی شما به رنگ مشکی است، توصیه می‌کنیم آن پیراهن را با یک تیشرت مشکی بپوشید.
 
روش ست کردن پیراهن هاوایی با کت
مانند استفاده از تیشرت در اصول ست کردن پیراهن هاوایی، پوشیدن لباس‌های رسمی به خصوص کت نیز چندان مرسوم نیست. اما با تغییراتی که در دنیای مد ایجاد شده می‌توان یک استایل نیمه‌رسمی زیبا با استفاده از آیتم کت و پیراهن هاوایی ایجاد کرد؛ البته نکته بسیار مهم در ست کردن پیراهن هاوایی و کت این است که به تناسب رنگی هر دو باید بسیار دقت شود. توجه داشته باشید که حتماً باید طرح کت و شلوار شما ساده باشد. اگر کت و شلواری که انتخاب می‌کنید، طرح‌دار باشند استایل شما نابود خواهد شد.

پیراهن هاوایی مردانه را چگونه ست کنیم
 
روش ست کردن پیراهن هاوایی با کفش
اگر بخواهیم در ارتباط با آموزش ست کردن پیراهن هاوایی با کفش نکاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم کفشی که قرار است با پیراهن هاوایی پوشیده شود، باید با رنگ سایر آیتم‌ها مثل شلوار هماهنگ باشد؛ همچنین از رنگ‌های خنثی باشد. به طور مثال استفاده از رنگ‌های سفید و مشکی می‌تواند مؤثر باشد. همچنین نکته دیگر این است که با توجه به تابستانی بودن پیراهن‌های هاوایی، شما می‌توانید از صندل‌های چرم یا کفش‌های کالج مردانه برای ست کردن استفاده کنید.
 
جمع‌بندی
مدتی است که پیراهن‌های هاوایی جای خود را در مد و استایل فشن باز کرده‌اند. برای ست کردن این لباس‌ها کافی است استایلی راحت، ساده و با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا پیراهن شما بیشترین جلوه را داشته باشد.

نظرات