مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

آشنایی با استایل افراد مشهور

همیشه در میان خوش استایل‌ترین افراد، نام چند فرد مشهور و سلبریتی هم دیده می‌شود؛ ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. البته گاهی اوقات هم استایل افراد مشهور بنا به دلایل مختلفی چون تبلیغات برای الگو گرفتن مناسب نیست؛ به عنوان مثال معمولاً لباس‌هایی که بازیگران ایرانی برای جشنواره فیلم فجر انتخاب می‌کنند عجیب است و با سلیقه عموم مردم هماهنگی ندارد.

در این مقاله استایلی که افراد مشهور برای فصل‌های مختلف انتخاب می‌کنند را بررسی می‌کنیم و همچنین درباره نکاتی که هنگام ست کردن استایل‌های مختلف رعایت می‌کنند، صحبت خواهیم کرد.
 

استایل افراد مشهور چه ویژگی‌هایی دارد؟

خوش استایل ترین افراد مشهور دنیا ویژگی‌های زیر را دارند:
  • بین لباس‌های مختلف در استایل آن‌ها تناسب وجود دارد. آن‌ها بین خطوط پارچه لباس، دوخت لباس و اکسسوری‌هایشان تعادل ایجاد می‌کنند و با این روش شیک‌پوش به نظر می‌رسند.
  • آن‌ها از تعداد رنگ‌های محدودی در لباس‌هایشان استفاده می‌کنند. استایل تک رنگ یا مینیمال جزو ترندهای سال‌های اخیر بوده است. افراد مشهور معمولاً در استایلشان فقط از یک رنگ استفاده می‌کنند یا طیفی از یک رنگ را می‌پوشند. البته ممکن است در استایل آن‌ها رنگ‌های دیگری مانند رنگ جین یا رنگ‌های خنثی هم دیده شود.
  • آن‌ها طرح لباس‌هایشان را باهم ست می‌کنند. مثلاً زمانی که بالاتنه لباس آن‌ها طرح‌دار است، برای پایین‌تنه یک لباس ساده انتخاب می‌کنند.
  • آن‌ها از اکسسوری‌های هماهنگ با لباسشان استفاده می‌کنند، اما در به کار بردن اکسسوری هم تعادل دارند و می‌دانند استفاده بیش از حد از این وسایل استایلشان را شلوغ و ناهماهنگ جلوه می‌دهد.
 
 افراد مشهور همیشه تابع نظر عموم نیستند؛ مثلاً از دید مردم ممکن است پوشیدن کفش کتانی با کت شلوار استایل مسخره‌ای به نظر برسد، اما تعداد افراد مشهوری که از این استایل استفاده کرده‌اند کم نیست. دیوید بکهام یکی از خوش استایل‌‌ترین افراد مشهور دنیا است که به پوشیدن کت و شلوار با کفش اسپرت عادت دارد.

تیپ افراد مشهور


استایل بهاری افراد مشهور

فصل بهار زمانی است که گروهی از افراد مشهور همچنان لباس‌های گرم را انتخاب می‌کنند و گروهی به سراغ لباس‌‌های خنک تابستانی می‌روند. آن‌ها در این فصل معمولاً رنگ‌های گرم و بهاری را انتخاب می‌کنند و از لباس‌های تیره دور می‌شوند. البته هماهنگی بین لباس‌های مختلف استایل بیشتر از دور شدن از رنگ‌های تیره برایشان اهمیت دارد؛ مثلاً جی‌جی حدید در بهار ۲۰۱۷ یک کت بهاره سبز ارتشی را با شلوار اسپرتی به همان رنگ ست کرد، اما تیشرت و اکسسوری‌های استایلش را به رنگ مشکی انتخاب کرده بود.

استایل تابستانه افراد مشهور

ما ایرانی‌ها نمی‌توانیم استایل تابستانه شبیه افراد مشهور داشته باشیم، اما می‌توانیم از نکاتی که در استایلشان استفاده می‌کنند، الگو بگیریم. تیپ افراد مشهور در تابستان معمولاً از راحت‌ترین لباس‌ها تشکیل می‌شود. آن‌ها معمولاً به سراغ لباس‌هایی با طرح هاوایی و شبیه به آن می‌روند.
 
خانم‌های مشهور در فصل تابستان از استایل‌هایی مثل پیراهن، تاپ یا تیشرت با دامن کوتاه یا استایل اسپرت استفاده می‌کنند. آقایان هم به سراغ پیراهن‌ها و تیشرت‌هایی می‌روند که چسبان نباشند و آن‌ها را با شلوار یا شلوارک‌های جین و اسپرت ست می‌کنند.
 

استایل پاییزی افراد مشهور

جذابیت استایل شیک‌ پوش‌‌ترین افراد مشهور دنیا در فصل پاییز دوچندان می‌شود، زیرا به سراغ استفاده از کت و سویشرت پاییزی، بارانی و هودی می‌روند. در فصل پاییز باید لباس‌های تابستان را کنار گذاشت، اما هنوز برای پوشیدن کاپشن و پالتو زود است. به همین دلیل افراد مشهور به سراغ لباس‌های بافتنی سبک، هودی و کت‌های پاییزه می‌روند. سلبریتی‌ها برای این فصل معمولاً رنگ‌های خنثی انتخاب می‌کنند و اگر قصد استفاده از رنگ گرم داشته باشند، فقط اکسسوری‌هایی با این رنگ‌ها می‌پوشند.
 

استایل زمستانه افراد مشهور

تکلیف فصل زمستان و روزهای سرد آن مشخص است. این فصل باید با لباس‌های بافتنی، پالتو و کاپشن، کلاه و شال گردن و دستکش همراه باشد. افراد مشهور برای انتخاب لباس گرم در فصل زمستان به ترندها توجه دارند؛ البته سبک شخصی خودشان و سلیقه طراحان لباس اختصاصیشان هم در انتخاب استایل زمستانه آن‌ها تأثیرگذار است.
 

وجه اشتراک استایل افراد مشهور

زمانی که به استایل افراد مشهور نگاه کنید، متوجه می‌شوید که استایل همه آن‌ها چند نکته مشترک را هنگام انتخاب و پوشیدن لباس رعایت می‌کنند. در ادامه این نکات را آموزش می‌دهیم.
 
پوشیدن لباس‌های ترند
افراد مشهور معمولاً لباس‌هایی مطابق با ترندهای روز می‌پوشند. آن‌ها از مد و زیبایی اطلاع دارند و می‌دانند در زمانی که لباس انتخاب می‌کنند، چه طرح‌ها و رنگ‌هایی ترند شده است.
 
البته نیازی نیست همیشه از همه ترندها استفاده کنید. بهتر است چند فرد مشهوری که استایلشان را دوست دارید، دنبال کنید. سپس بررسی کنید این افراد از کدام ترندها استفاده می‌کنند. احتمالاً ترندهایی که آن‌ها انتخاب کرده‌اند با سلیقه شما هماهنگ است و می‌توانید در استایلتان از آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی استایل افراد مشهور
 
استفاده از طراح لباس
تعداد افراد مشهوری که خودشان استایلشان را می‌سازند، بسیار محدود است. همه آن‌ها طراحان لباس شخصی دارند که حتی برای ساده‌ترین لباس‌‌هایی که در طول روز می‌پوشند هم برنامه دارد. مردم عادی از این امکان برخوردار نیستند و نمی‌توانند هزینه یک طراح لباس اختصاصی را بپردازند، اما این موضوع نمی‌تواند مانعی برای شیک‌پوشی باشد. تنها کافی است سلبریتی‌های محبوبتان را دنبال کنید و بررسی کنید که طراحان لباس آن‌ها چه ویژگی‌هایی برای لباس‌‌هایشان در نظر می‌گیرند، سپس شما هم از همان ویژگی‌ها در استایلتان استفاده کنید.
 
حفظ وجهه در جامعه
سلبریتی‌ها هیچ‌وقت لباسی نمی‌پوشند که با شخصیت آن‌ها سازگاری نداشته باشد. طراحان لباس آن‌ها هنگام انتخاب و طراحی استایل جدید به وجهه‌ای که در بین مردم دارند هم توجه می‌کنند. به عنوان مثال یک خانم میانسال که شخصیتی رسمی و قابل احترام برای مردم دارد، هیچ‌وقت در مراسم‌های رسمی و در انظار عمومی لباس‌های اسپرت با رنگ‌های گرم شب‌رنگ نمی‌پوشد، اما ممکن است یک دختر جوان این کار را انجام بدهد.
 
پس برای اینکه مثل یک فرد مشهور لباس بپوشید، به شخصیت و موقعیتی که در آن قرار دارید هم توجه داشته باشید و لباسی متناسب با شرایط انتخاب کنید.
 
پوشیدن لباس‌های باکیفیت
در کمد لباس سلبریتی‌ها هیچ‌وقت خبری از لباس‌های بی‌کیفیت و ارزان نیست. کمد لباس آن‌ها پر از لباس‌های متنوع و باکیفیت از بهترین برندهاست. برخی از افراد برای تنوع استایل و افزایش تعداد لباس‌‌هایشان به سراغ محصولات بی‌کیفیت بازار می‌روند؛ این کار یک اشتباه است.
 
در دنیای مد و استایل پوشیدن لباس تکراری اشکالی ندارد، حتی اگر لباس شما برند مشهوری نداشته باشد هم مهم نیست اما پوشیدن لباس بی‌کیفیت زیبایی استایل و ظاهر شما را از بین می‌برد. پس بهتر است هنگام خرید لباس علاوه بر زیبایی ظاهری آن، به کیفیت هم توجه داشته باشید.
 
کلام آخر
در این مقاله به نکاتی که خوش استایل‌ ترین افراد مشهور دنیا به آن توجه می‌کنند اشاره کردیم و به تیپ آن‌ها در فصل‌های مختلف پرداختیم. برای لباس پوشیدن شبیه به استایل افراد مشهور نیازی نیست از آن‌ها کامل تقلید کنید و هرچه آن‌ها می‌پوشند را بخرید و بپوشید. تنها کافی است با دقت به استایل آن‌ها و نکاتی که رعایت می‌کنند توجه داشته باشید و الگو بگیرید. با این کار هم به اندازه یک سلبریتی خوش‌پوش می‌شوید و هم استایل منحصر به خودتان را تشکیل داده‌اید.
 
وب پوش مجله و فروشگاه تخصصی لباس‌های مردانه است. با وب پوش می‌توانید به اندازه فرد مشهور محبوبتان شیک پوش باشید.
 

نظرات