مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
جدیدترین مدل‌ها را برای سویشرت پوشان خوش‌استایل در این مطلب معرفی کردیم. در صورتی که شما هم می‌خواهید با انواع مدل‌ها از جمله مدل سویشرت مردانه اسپرت آشنا شوید، این مطلب برای شما است. همراه وب پوش باشید. 
فصل سرما که می‌رسد، یکی از مهم‌ترین انواع لباس‌هایی که از کمد و چمدان بیرون می‌کشیم، معمولاً سویشرت‌های وفادارمان هستند که می‌توان آن‌ها را با هر چیزی به راحتی ست کرد. در این مطلب جدیدترین مدل‌ها را برایتان آماده کردیم تا با یک نگاه، جذاب‌تر شوید. در صورتی که می‌خواهید شیک و به روز باشید و یک جنتلمن جذاب به نظر برسید، جدیدترین مدل سویشرت مردانه 2021 را به تن کنید و لذت ببرید. 
 

جدیدترین مدل سویشرت مردانه 

در این گالری زیبا قصد داریم جذاب‌ترین و جدیدترین انواع سویشرت‌های مردانه و پسرانه را برایتان بگوییم. در صورتی که قصد خرید هر کدام از این سویشرت‌ها را دارید می‌توانید از طریق سایت وب پوش به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید. 
 

سوییشرت مردانه با بافت نازک 

این نوع سویشرت‌ها به خاطر بافت نازکی که دارند، برای فصل بهار و پاییز مناسب هستند. سویشرت‌های مدل بافت نازک، ضخامت کمی دارند و به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌هایتان ست کنید.
 
جدیدترین سویشرت پسرانه

 

سویشرت مردانه کلاه‌دار

برخی افراد در سرمای پاییز و زمستان ترجیح می‌دهند از سویشرت‌های کلاه‌دار استفاده کنند تا علاوه بر بدن، سرشان نیز گرم بماند. انواع سویشرت‌های کلاه‌دار در جنس‌های مختلف همچون نخی، بافتنی، مخملی و ... وجود دارد. در صورتی که شما هم طرفدار سویشرت‌های کلاه‌دار هستید، جدیدترین سویشرت مردانه کلاه‌دار را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. تفاوت سویشرت‌های کلاه‌دار به جنس داخلی آن نیز برمی‌گردد. برخی از آن‌ها توکرکی است و برخی دیگر از جنس نخی ساده؛ ساده‌ها اغلب برای فصل بهار مناسب هستند و تو کرکی‌ها را می‌توانید در زمستان و پاییز به تن کنید.
 
جدیدترین سویشرت مردانه کلاه دار
 

سویشرت‌ مردانه یقه ایستاده

این نوع سویشرت‌ها نازک بوده و دارای یقه ایستاده هستند. سویشرت‌های یقه ایستاده از نوع سویشرت‌های بدون کلاه بوده که می‌توانید آن را با یک پیراهن بافت ریز به تن کنید. این نوع سویشرت‌ها را در دو نوع زیپ‌دار و بدون زیپ نیز می‌توانید بپوشید.
 
سویشرت‌ مردانه یقه ایستاده
 

سویشرت مردانه زیپ‌دار

اگر ترجیح می‌دهید از سویشرت‌های زیپ‌دار استفاده کنید، این امکان را خواهید داشت که آن را با یک پیراهن با تناژ متضاد با رنگ سویشرت پوشیده و زیپ آن را باز یا بسته نگه دارید. سویشرت‌‌های زیپ‌دار در هر دو نوع کلاه‌دار و بدون کلاه وجود دارند.
 
مدل های سویشرت مردانه
 

سویشرت مردانه اسپرت

طرفداران اسپرت پوش می‌توانند یک سویشرت اسپرت به تن کرده و اندام ورزشکاری و جذاب‌شان را با مدل سویشرت‌های اسپرت، جذاب‌تر کنند. این مدل بیشتر برای طرفداران استایل اسپرت و ورزشکاران است. سویشرت‌‌های اسپرت مردانه نیز با انواع جنس و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. انواع شمعی، بادی، ضخیم، پلی استر، بافتنی و … در دسته سویشرت مردانه اسپرت قرار می‌گیرد.
 
جدیدترین مدل سویشرت مردانه
 

سویشرت خزدار مردانه 

این نوع سویشرت‌های مردانه جزو پرطرفدارترین سویشرت‌های مردانه برای استفاده در پاییز و زمستان است. سویشرت‌های خزدار نیز در انواع جلو بسته و جلو باز هستند که به صورت کلاه‌دار یا بدون کلاه می‌توانید آن را انتخاب کنید. این نوع سویشرت‌ها، به خاطر داشتن بافت داخلی و خزی که دارند، معمولاً بدن را گرم نگه می‌دارد؛ در نتیجه می‌توانید آن را با یک تیشرت یا پیراهن نازک به تن کنید. ترکیب تیشرت سفید با سویشرت خزدار جین یا مشکی به همراه یک شلوار جین می‌تواند شما را جذاب‌تر کند. در بعضی از مدل‌های سویشرت مردانه خزدار نیز لایه داخلی سویشرت‌ را یک لایه آستر پوشانده است. 
 
جدیدترین سویشرت مردانه
 

سویشرت‌های اورسایز مردانه

این مدل سویشرت‌ها برای طرفداران سبک کژوال و استفاده روزمره مناسب است. تیپی راحت و کژوال به شما می‌دهد که برای طرفداران سبک کژوال می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اغلب سویشرت‌های اورسایز کلاه‌دار هستند، با این حال نمونه‌های بدون کلاه آن را نیز پیدا خواهید کرد.
 
مدل سویشرت مردانه اسپرت
 
با هم نمونه‌هایی از جدیدترین سویشرت پسرانه و مردانه را دیدیم. در ست کردن سویشرت در نظر داشته باشید که انتخاب تناژهای متضاد می‌تواند جذابیت بیشتری برای استایل‌تان به همراه آورد. مثلاً سویشرت مشکی را با تیشرت سفید به تن کنید. در صورتی که قصد خرید انواع سویشرت‌های جدید مردانه را دارید، کافیست سری به فروشگاه اینترنتی وب پوش بزنید و مدل موردنظرتان را انتخاب کنید.

نظرات