مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

حالا که زمستان آمده و لباس‌های تابستانی جایشان را به پلیورها و کت‌های گرم زمستانی یا پاییزی می‌دهند، احتمالاً ست کردن آن‌ها یکی از چالش‌های هر روز شما آقایان خوش تیپ و جذابی باشد که طرز پوشیدن لباس برایشان اهمیت دارد. 

با وب پوش همراه باشید، می‌خواهیم با هم روش ست کردن پلیور مردانه را برایتان بگوییم و یک استایل جذاب دیگر برایتان بسازیم. 

ست کردن پلیور مردانه 

پلیورها انواع مختلفی دارند که هرکدام با لباس و رنگ خاصی ست می‌شود. برای مثال ست کردن پلیور یقه گرد با پلیور یقه هفت با هم متفاوت است. در ادامه با انواع پلیور آشنا خواهید شد و سیر تا پیاز ست کردن همه انواع پلیورها را برایتان خواهیم گفت.

ست کردن پلیور مردانه

پلیور بافتنی مردانه یقه گرد

یکی از جذاب‌ترین پلیورهایی که می‌تواند استایل جنتلمن گونه‌ای به شما ببخشد، پلیور یقه گرد است. در این مدل‌ها شما می‌توانید زمانی که قصد دارید استایل رسمی بزنید، آن را همراه با پیراهن یا حتی به تنهایی بپوشید. هرچه نوع بافت ساده‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را ست کنید؛ در غیر این صورت بهتر است آن را به تنهایی بپوشید. 

بافت پلیور یقه گرد 

در این نوع پلیورها، از آنجایی که برای استایل‌های رسمی بیشتر کاربرد دارد، بهتر است از بافت‌های ریز آن استفاده کنید. یک بافت ماهرانه و شیک به همراه یک کت و شلوار، می‌تواند باعث شود همانند یک جنتلمن بدرخشید. برای انتخاب بافت پلیور یقه گردی که بافت برجسته‌تر و کلفت‌تری دارد، بهتر است از کراوات‌های کلاسیک ابریشمی استفاده کنید. 

رنگ پلیور یقه گرد

در این مورد، اگرچه دیگر دوره رنگ‌های خنثی همچون سرمه‌ای، خاکستری و مشکی به پایان رسیده است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای استایل رسمی به‌ جای استفاده از بافت‌های رنگی، سراغ همان رنگ‌های خنثی بروید. البته باز ریش و قیچی و هنر ست کردن دست خودتان است. اما در نظر بگیرید یک پلیور یقه گرد رنگی زیر کتی با رنگ خنثی می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. اما در صورتی که قصد دارید آن را به ‌تنهایی بپوشید، شاید انتخاب یک رنگ روشن برای مکان‌های رسمی چندان مناسب نباشد. 

پلیور یقه گرد را چطوری ست کنیم؟

برای ست کردن، اگر رنگ پلیور، تیره است، سراغ پیراهن رنگ روشن بروید. برای مهمانی‌های نیمه رسمی، می‌توانید با یک شلوار جین و ترکیب پیراهن و پلیور، و البته یک کفش رسمی، استایل درخشان‌تری داشته باشید. اگر اهل پوشیدن کت و شلوار نیستید، می‌توانید پلیور را با یک شلوار چهارخانه و کت پشمی بپوشید. البته این به سلیقه شما بستگی دارد. 

پلیور بافتنی مردانه یقه هفت

پلیورهای یقه هفت را بهتر است هیچ‌وقت به ‌تنهایی نپوشید. این پلیورها را می‌توانید زمانی که قصد دارید استایل کلاسیک یا کژوال داشته باشید، به تن کنید.

پلیور بافتنی یقه هفت را چطوری ست کنیم

رنگ پلیور بافتنی مردانه یقه هفت 

برای این نوع پلیور، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره‌تر همچون مشکی، سرمه‌ای یا زغالی بروید. اگر می‌خواهید استایل روزمره و غیر رسمی داشته باشید، رنگ قرمز، صورتی، یا زرد و بنفش گزینه بهتری هستند.

پلیور بافتنی یقه هفت را چطوری ست کنیم؟

بسته به فصلی که این پلیور را در آن می‌پوشید، می‌توانید استایل متفاوت بزنید. اگر حوالی بهار است، می‌توانید پلیور یقه هفت را با کت و شلوارهای خاکی و قهوه‌ای بپوشید. همچنین می‌توانید پلیور یقه هفت را آبی کمرنگ انتخاب کنید که به همراه یک کراوات قهوه‌ای و شال گردن نیز معجزه‌ای در استایل‌تان به پا می‌کند. 

پلیور مردانه یقه اسکی

یکی از استایل‌های محبوب و گرم و شیکی که می‌توانید بپوشید، پلیور مردانه یقه اسکی است که طرفداران زیادی دارد. می‌توانید آن را همراه با سویشرت یا کاپشن بپوشید.

پلیور یقه اسکی را چطوری ست کنیم

بافت یقه اسکی 

برای انتخاب بافت مناسب برای استایل‌های رسمی، در مورد این نوع از پلیور هم سراغ بافت‌های بیش از اندازه حجیم نروید. از یک پلیور یقه اسکی سبک استفاده کنید.

رنگ یقه اسکی 

برای استفاده از این پلیور می‌توانید سراغ ترکیب رنگ‌هایی مانند رنگ شتری با سرمه‌ای یا رنگ‌های زرشکی با یک کت خاکستری، بروید. 

پلیور یقه اسکی را چطوری ست کنیم؟

می‌توانید به ‌جای پیراهن و کراوات، از این پلیور برای زیر کت استفاده کنید. به این ترتیب، تمیز و اتوکشیده به نظر می‌رسید و بدون اینکه ظاهر شلخته‌ای داشته باشید، از اطرافیان متمایز می‌شوید. خوبی یقه اسکی این است که می‌توانید یقه را تا بزنید. البته این روزها با توجه به مد جدید، استفاده از پیراهن روی یقه اسکی طرفداران بیشتری دارد که می‌تواند شما را به مد نزدیک‌تر کند. 

پلیور بافتنی مردانه آستین بلند یقه پولو

یک نوع دیگری از پلیورها را ممکن است در بازار ببینید که به نام پلیورهای یقه پولو معروف است. البته احتمالاً آن را بیشتر در فیلم‌های خارجی قدیمی دیده باشید.

نحوه ست کردن پلیور بافتنی مردانه آستین بلند یقه پولو

پلیور مردانه یقه پولو را چطوری ست کنیم؟

از طریق دو روش می‌توانید این پلیور را بپوشید. روش اول این است که یک پیراهن زیر کت بپوشید یا از پلیور به ‌عنوان کت استفاده کرده و پیراهن را زیر آن بپوشید. همچنین می‌توانید با ترکیب کت و شلوار بدون بافت، به همراه پلیورهای یقه پولو، زیبایی بیشتری را از خود نشان دهید. البته در این روش، سراغ کت و شلوارهای رسمی نروید؛ چرا که ظاهر پلیور را می‌پوشاند. 

با هم روش‌های ست کردن پلیور مردانه را بررسی کردیم. حالا شما برایمان بنوسید که کدام سبک و استایل را از میان انواع پلیورهای مردانه بیشتر می‌پسندید و آن را با چه لباسی ست می‌کنید.


نظرات