مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
 بسیاری از آقایان برای کارهای روزمره خودشان در بیرون از خانه یا در محیط کار دنبال یک تیپ راحت، ولی جذاب هستند. بهترین پیشنهاد برای این افراد استایل کژوال است.
 

تیپ کژوال مردانه چیست؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که مرد خوشتیپ و جذابی توجه‌تان را جلب کند، آن هم فقط بخاطر استایل خاص و کژوالی که دارد. منظور از کژوال چیست؟
در فرهنگ عام، این استایل، سبک راحتی است که فرد بتواند با آن به کارهای روزمره خود برسد. آقایان طرفدار استایل کژوال، یا به دنبال استفاده از لباس‌های ساده و راحت هستند یا کمی خلاقیت را چاشنی لباس‌شان می‌کنند تا تیپ جذاب ولی راحت داشته باشند. استایل کژوال یا خیابانی به سبک ساده پوشی توجه دارد. بنابراین زرق و برق اینجا جایی ندارد. البته اشتباه نکنید. استایل کژوال، پوشیدن دمپایی با شلوارک نیست. با سبک هالوین و ولنتاین نیز متفاوت است. در واقع یک استایل خودمانی است که آن را می‌توانید در هر جایی استفاده کنید. بنابراین در این مقاله می‌آموزیم چگونه استایل کژوال داشته باشیم تا سری بعدی، یک استایل و تیپ غیررسمی و خودمانی، در عین حال مرتب و جذاب به خودمان هدیه کنیم.
 

استایل کژوال مردانه در مکان‌های مختلف

در هر موقعیتی که از استایل کژوال استفاده می‌کنید، در نظر داشته باشید که از شلوار تا اکسسوری، باید به تن‌تان بیاید و فیت آن باشد. برای انجام کارهای روزمره، زمانی که به سرکار می‌روید، باید لباسی به تن داشته باشید که در عین شیک بودن و جذابیت، خودتان هم در آن راحت باشید. شلوار جین مردانه یا شلوار کتان، گزینه‌های مناسبی هستند. اگر زمستان است از مدل‌های کاپشن کوتاه و اگر تابستان است، تیشرت مناسب، انتخاب مناسبی برایتان به نظر می‌رسد. شما به راحتی می‌توانید این استایل را نه تنها در سرکار و روزمره داشته باشید، بلکه قرارهای کاری، مهمانی، و هر جای دیگری که چندان رسمی نیست، می‌توانید با درنظر گرفتن چند نکته، یک استایل جذاب کژوال برای خودتان بسازید.
 
تیپ کژوال مردانه در موقعیت های مختلف

 

استایل کژوال مردانه برای قرار ملاقات

قرار ملاقات دارید؟ بسیار خب، پس باید جوری سر قرار حاضر شوید که به اندازه کافی جذاب و شیک به نظر برسید. یک استایل کژوال می‌تواند این هدیه را به شما بدهد. به این ترتیب، ترکیب شلوار کتان یا جین راسته با تیشرت، کت بلیزر، پیراهن یقه‌دار می‌تواند همان کاری را با استایل‌تان کند، که می‌خواهید. اگر قرارتان رسمی است، کفش مجلسی و اگر یک قرار مهم غیررسمی می‌روید، کفش اسنیکرز جذابیت‌تان را تکمیل می‌کند.
 
استایل کژوال مردانه

 

استایل کژوال مردانه برای دورهمی

دورهمی‌های دوستانه معمولا جایی است که نیازی به پوشیدن کت و شلوار رسمی و کفش چرم واکس زده ندارد. در این جور دورهمی‌ها، یک استایل کژوال می‌تواند کاری کند که لباس‌های شیک و متناسب با هم، درخشش شما را در جمع بیشتر کند. لباس‌های شیک و ساده‌ای همچون شلوار جین مشکی یا سرمه‌ای، با یک تیشرت، کت یا پیراهن مردانه ساده، می‌تواند کاری کند که بدون پرداخت هزینه زیاد یا صرف مدت زمان زیاد برای ست کردن آن، شیک و دوست داشتنی به نظر برسید.
 
استایل کژوال مردانه مناسب دورهمی

 

استایل بیزینس کژوال مردانه

در صورتی که می‌خواهید با لباس شیک و رسمی و راحت، سر کار حاضر شوید، استایل کژوال به کمک‌تان می‌آید. البته برای سرکار، باید تعادل و هارمونی مناسبی بین یک تیپ رسمی اداری مردانه و یک تیپ اسپرت مردانه بزنید. فراموش نکنید، آقایان کژوال پسند، در استایل بیزینس کژوال، کوله پشتی ندارند!

مقاله مرتبط : کفش سفید با چی ست میشه؟

 
 استایل کژوال مردانه در مکان های رسمی

پارچه‌ مناسب برای استایل کژوال مردانه

پارچه کژوال، پارچه‌ای است که لطافت و نرمی آن را می‌توانید زیر انگشتان‌تان حس کنید. پارچه‌هایی که کمی حالت کشی هم دارند تا هنگام پوشیدن آن احساس تنگی یا ناراحتی نداشته باشید. پارچه‌هایی مثل جین، کتان، پنبه و پارچه‌های کشباف نمونه‌هایی از پارچه‌های مناسب برای استایل کژوال است.
 

اصول ست کردن استایل کژوال مردانه

به راحتی می‌توانید با لباس‌هایی که در کمد دارید، با آگاهی از یکسری اصول ست کردن، استایل جذاب کژوال داشته باشید. بعضی از لباس‌ها مثل تیشرت، شلوار جین، هودی مردانه و کفش اسپرت در کمدتان حرف اول را می‌زند.
 
نحوه ست کردن تیپ کژوال مردانه

تیشرت استایل کژوال مردانه

از اصلی‌ترین قسمت‌های یک استایل کژوال تیشرت آقایان است. یک لباس شیک و راحتی که به شما امکان انجام‌ فعالیت‌های روزمره را می‌دهد. در مقابل این راحتی، به طرح و رنگ‌های تیشرت نیز توجه کنید. تیشرت‌های از جنس کتان، کلاسیک و یقه گرد، تیپ ساده و شیکی به شما می‌هند. رنگ تیشرت را می‌توانید با توجه به شلوارتان انتخاب کنید. معمولا همه سلبریتی‌ها و ترندها اغلب از تیشرت‌های جذاب مارک پلو بهره گرفتند. اما می‌توانید تیشرت با قیمت کمتری هم در وب پوش پیدا کنید که برازنده و شیک باشد. تیشرت‌های با طرح گرافیکی بزرگ و انیمیشنی مناسب این استایل نیست!
 

مقاله مرتبط : تفاوت تیشرت و پولوشرت
 
تیشرت برای استایل کژوال پسرانه

 برای مشاهده انواع تیشرت آستین بلند مردانه کلیک کنید.

شلوار استایل کژوال مردانه

در این استایل استفاده از شلوارهای خیلی فاق کوتاه یا بلند، شلوارهای پاره یا خیلی جذب را فراموش کنید. اینجا شیک بودن، سادگی و راحت بودن حرف اول را می‌زند و این به معنای درهم برهم بودن نیست. شلوار جین یکی از محبوب‌ترین شلوار در هر استایلی است. معمولا در بین انواع شلوار جین، شلوارهای جین راسته و تیره رنگ، جذابیت بیشتری دارند و راحت‌تر ست می‌شوند. در صورتی که به شلوار جین علاقه ندارید، می‌توانید از شلوار کتان استفاده کنید. شلوارهای کتان خاکی، سرمه‌ای، کرمی و بژ برای استایل کژوال مناسب هستند. اگر می‌خواهید در کنار استایل کژوال کمی ظاهر ورزشی هم داشته باشید، شلوارهای جاگر می‌تواند کمک‌تان کند.
 
شلوار برای استایل کژوال شیک مردانه
 

هودی استایل کژوال مردانه

در روزهای سرد زمستانی و پاییزی، بهترین گزینه برای طرفداران سبک کژوال، پوشیدن هودی مردانه است. یک هودی جذاب و فیت تن، با یک شلوار جین تنگ می‌تواند جذابیت استایل کژوال را در تن شما نشان دهد. هودی‌دوستان خوش پوش، می‌توانند این لباس را با یک کفش کتانی و جوراب کوتاه، ست کنند.
 انتخاب هودی مناسب استایل کژوال مردانه

 

کفش استایل کژوال مردانه

کتانی دوست‌های عزیز! این شما و این استایل کژوال. معمولا افراد سبک کژوال، به کفش کتانی به عنوان یک کفش اسپرت و راحت نگاه می‌کنند( البته نگاه همه گیری است!) کفش استایل کژوال مردانه چیست؟
بازار کفش و پوتین‌های مناسب سبک کژوال معمولا حول محور کفش‌های اسپرت، کتانی‌های رانینگ، کتانی بسکتبال یا والیبال، و حتی نیم بوت قهوه‌ای می‌چرخد. حقیقتا جذابیتی که کفش‌های اسنیکرز می‌تواند به تیپ و استایل شما بدهد، با انواع کفش‌های دیگر قابل مقایسه نیست. البته مراقب کفش‌هایتان باشید. همچنان تمیز و شیک بودن، در استایل کژوال نیز حرف اول را می‌زند.
 
کفش  در استایل کژوال پسرانه و مردانه
 

کت استایل کژوال مردانه

در بین انواع کت‌هایی که استایل کژوال به خود می‌پسندد، کت جین و کت چرمی جایگاه خاصی دارد. به راحتی با لباس‌های دیگر ست می‌شود. چیزی که باید در نظر داشته باشید، سایز مناسب کت، و نحوه ست کردن آن با شلوار یا تیشرت زیر کت است. کت بلیزر نیز می‌تواند استایل شما را تبدیل به یک استایل اسمارت کژوال مردانه کند.

کت مناسب در استایل کژوال مردانه

 

اکسسوری برای استایل کژوال مردانه

جذابیت دست‌های مردانه شما، جدا از عضلات حجیم ورزشی‌تان، ساعت و دستبندهای مردانه‌ای است که به دست دارید. مدل‌های چرم در استایل کژوال جذابیتی بیشتری دارند. می‌توانید هردو را در یک دست ببینید یا تنها از یکی از آن‌ها استفاده کنید.
 

مقاله مرتبط : روش اندازه گیری پیراهن مردانه
 

نکات کلیدی در مورد استایل کژوال مردانه

برای اینکه یک استایل جذاب کژوال داشته باشید، بهتر است همیشه یک کتانی سفید در کمد کفش‌هایتان باشد. هوشمندی شما در به کارگیری لباس‌های مختلف است که می‌تواند سبک کژوال شما را بسازد وگرنه نیاز به خرج و هزینه زیادی نخواهید داشت. در نظر داشته باشید منظور از راحتی تیپ کژوال، تیپ اسپرت نیست. تیپ اسپرت را نمی‌توانید در هر موقعیتی داشته باشید. با وجودی که استایل کژوال طبق مد پیش می‌رود، اما سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که هیچوقت از مد نمی‌افتند. رنگ‌های خنثی همچون طوسی، مشکی، سفید را با هر رنگی می‌توانید به راحتی ست کنید. قبل از فکر کردن و انتخاب لباس برای استایل کژوال، موقعیتی که قصد ورود به آن را دارید، در نظر بگیرید.

نظرات