مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
برای داشتن یک استایل مردانه و جذاب که می‌تواند دیگران را شیفته تیپ و سلیقه‌تان کند، باید در هر فصلی، رنگ‌های متناسب با آن فصل را به کار بگیرید. پاییز هم با خود طیفی از رنگ‌های قهوه‌ای و نارنجی دارد. حالا اگر شما هم خودتان را با پاییز هم رنگ کنید و تیپ پاییزی مردانه‌ بزنید، قطعا یکی از جذاب‌ترین آدم‌های خوش سلیقه‌ای هستید که به وضعیت ظاهری‌تان اهمیت می‌دهید.
 

رنگ‌های مناسب استایل پاییزی مردانه

رنگ‌ مدل لباس پاییزی مردانه برای آقایان جذاب و خوش سلیقه، زرد، قهوه‌ای، نارنجی، سبز و بنفش است. رنگ قهوه‌ای در تیپ کلاسیک پاییزی مردانه تاثیرگذار است. کسانی که در تیپ پاییزی خود از رنگ زرد یا قهوه‌ای روشن استفاده می‌کنند، افرادی هستند که سازگاری بیشتری با محیط دارند. این رنگ قدرت کنترل‌شان را بر محیط بیرونی نشان می‌دهد. اگر کسی را دیدید که در این فصل، رنگ نارنجی را انتخاب کرده، می‌توانید به شور و شعف او نسبت به زندگی و حال روحی پی ببرید. این رنگ، برای ست اسپرت پاییزی مردانه ، رنگ جذابی است. البته قرمز و زرد تیره هم جزو این دسته قرار می‌گیرد. مردان خوش تیپی که رنگ سبز را به تیپ‌شان اضافه کردند، افرادی هستند که به راحتی می‌توانند دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهند و معمولا می‌توانند دیگران را تحت کنترل خود بگیرند. افراد بنفش پوشی که در فصل پاییز از این رنگ استفاده می‌کنند، افرادی با اعتماد به نفس بالایی هستند که حس اقتدارشان را با رنگی که انتخاب کردند، نشان می‌دهند.
 
رنگ های مناسب لباس های پاییزی مردانه
 
 

راهنمای ست کردن لباس‌های پاییزی مردانه

اگر رنگ سرمه‌ای را در استایل خود به کار گرفتید، بهتر است که بیخیال پوشیدن لباس دیگری به رنگ مشکی شوید چون تیپ‌تان را بسیار تیره می‌کند. می‌توانید ژاکت یا کت سرمه‌ای را با یک پیراهن سفید بپوشید. در بین لباس‌های پاییزی مردانه رنگ سبز هم با سرمه‌ای هارمونی زیبایی دارد. یک پیراهن سبز با یک سویشرت سرمه‌ای شما را جذاب می‌کند. این استایل در هر شرایط و فصلی، زیباترین و جذاب‌ترین استایل است. رنگ زرشکی و قرمز نیز یکی از جذاب‌ترین تیپ‌هایی است که می‌تواند به تن‌تان بشیند. البته با زرشکی رنگ‌های خنثی مثل قهوه‌ای، سفید و خاکستری نیز می‌آید.
 
ست پاییزی مردانه
 

خرید پیراهن مردانه از وبسایت وبپوش

 

نکاتی برای استایل پاییزی مردانه

اگر از افراد سرمایی هستید که به علت سرمای هوا چندین لباس را روی هم می‌پوشید، بهتر است از نازک‌ترین لباس شروع کنید و به ترتیب ضخامت، لباس‌های ضخیم‌تر را روی آن بپوشید. آقایان ژاکت پوش این نکته را در نظر داشته باشند که دکمه بالا بایستی همیشه باز باشد. دکمه میانی را برای خوش استایل شدن، ببندید و دکمه‌های انتهایی نیز باز باشد. اگر لباس‌تان تنها دو دکمه دارد یکی از آن دکمه‌ها را باز بگذارید.

مقاله مرتبط : ست لباس با کفش سفید

 
نحوه ست کردن استایل پاییزی مردانه

 

مدل‌های تیپ پاییزی مردانه 2022

اگر دنبال ایده‌های جذاب برای انتخاب بهترین تیپ پاییزی هستید و هنوز نمی‌دانید کدام انتخاب‌ها مناسب شماست، در ادامه می‌توانید از این عکس‌ها، اید‌ه‌های جذابی برای تیپ پاییزی مردانه 2022 بگیرید. ضمن اینکه هر لباس پاییزی که خواستید، می‌توانید در وب پوش پیدا کنید و یک تیپ جذاب بزنید. ضمن اینکه می‌توانید نیم‌نگاهی هم به ست‌های جذاب این فروشگاه داشته باشید.
 
 

مقاله مرتبط : ترکیب رنگ لباس مردانه

نظرات