مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید هودی‌های جذاب و پرطرفداری که امروز تن خیلی از افراد خوش لباس و خوش استایل می‌بینید، با الهام از لباس کشیش‌ها و رهبران مذهبی ساخته شده است!
لباس‌های گرم و پرطرفدار هودی، در فصل‌های پاییز و زمستان، بیشتر به چشم می‌آیند. این لباس‌ها به خاطر زیبایی و راحتی که دارند معمولاً تن طرفداران تیپ اسپرت بیشتر دیده می‌شود. اگر شما هم جزو افراد خوش استایل و جذاب طرفدار هودی هستید، با وب پوش همراه باشید تا با هم نحوه ست کردن هودی مردانه را ببینیم و یک تیپ جذاب بسازیم. 
 

نحوه ست کردن هودی مردانه 

اگر تصمیم دارید یک هودی زیبا و جذاب خریداری کنید از همان مدل‌هایی که همیشه در تن بقیه افراد به شکل جذاب‌ترین هودی سال به نظر می‌رسد، در نظر داشته باشید که مهم‌تر از هر چیز ست کردن هودی است. پوشیدن هودی با کت چرم، شلوار جین، سویشرت یا کاپشن، هر کدام قلق خاص خودش را دارد تا باعث شود شما حتی در سرمای پاییز و سوز زمستان، یک فرد جذاب و خوش استایل به نظر برسید. پس اگر برای شما هم سؤال است که هودی را با چی ست کنیم؟ راهنمای ست کردن انواع هودی را که در ادامه برایتان گفتیم، به دقت بخوانید.
 

هودی با کت چرم

یک استایل جذاب و خاص، می‌تواند در ترکیب هودی با کت چرم رقم بخورد. هودی‌تان را به تن کرده و حالا کت چرم جذاب‌تان را از داخل کمد بیرون آورده و بپوشید. این تیپ جذاب را برای قرارهای کاری و مهم و ملاقات‌های دوستانه به عنوان استایل رسمی یا نیمه‌رسمی می‌توانید داشته باشید. شبیه ستاره‌های موسیقی راک شدید! کافیست یک شلوار راسته هم بپوشید تا این استایل تکمیل شود.
 
ست کردن هودی مردانه
 

هودی با پافر

پافرها یکی دیگر از پرطرفدارترین لباس‌های زمستانی است که همین چند سال اخیر خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.  اگر هودی روشنی به تن کردید، با یک پافر به رنگ تیره می‌توانید تضاد زیبایی ایجاد کنید.

هودی را با چی ست کنیم 

هودی با کاپشن

اگر هوا به قدری سرد است که پوشیدن هودی تنها دیگر جواب نمی‌دهد، می‌توانید هودی را زیر کاپشن بپوشید و بدن‌تان را گرم نگه دارید. این استایل با یک شلوار مام استایل یا راسته و حتی جین می‌تواند جذابیت خاصی به تیپ‌تان ببخشد. یک کفش اسپرت همچون کفش‌های آل استار نیز در تکمیل این استایل به شما کمک می‌کند. البته در نظر داشته باشید چون هودی خودش کلاه دارد، از پوشیدن هودی با کاپشن کلاه‌دار صرف نظر کنید.
 
هودی با کاپشن
 

هودی با پیراهن

یک شلوار راسته مشکی، شلوار جین زغالی یا آبی تیره، به همراه هودی و پیراهن‌های گشاد چهارخانه، جذابیت استایل اسپرت شما را بیشتر به تصویر می‌کشد. یک نیم بوت یا کتانی کافیست تا این استایل تکمیل شود.
 
راهنمای ست کردن انواع هودی
 

هودی با پالتو

اگر به دنبال یک استایل کژوال هستید، پوشیدن هودی با پالتو در فصل زمستان می‌تواند شما را برای داشتن استایل کژوال هدایت کند. ترکیب لباس رسمی مثل پالتو با لباس کژوال مثل هودی به همراه شلوار آزاد هماهنگی جالبی به استایل شما می‌دهد. یک کفش نیم بوت یا بوت بلند نیز کافیست تا این استایل به زیبایی هرچه تمام‌تر در تن شما جلوه کند.
 
هودی با پالتو
 

هودی با کت ساده

اگر می‌خواهید یک استایل روزمره مایل به اسمارت کژوال برای خود بسازید، می‌توانید هودی را با کت ساده به همراه شلوار مام استایل بپوشید. در این استایل یک کفش کتانی پوشیده و از جذابیتی که برای خودتان خلق کردید، لذت ببرید. بهتر است در این مورد از رنگ‌هایی استفاده کنید که تناژ همخوانی با هم داشته باشند. مثلاً هودی و کت تناژ خاکستری، طوسی یا سبز تیره داشته باشد. در این مورد در نظر داشته باشید که اگر قرار است کت را با هودی بپوشید، از هودی حجیم و کلفت استفاده نکنید.
 
هودی با کت ساده
 

هودی با کت جین

یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین استایل‌هایی که می‌توانید برای پاییز به کار ببرید، هودی با جین اسپرت است. کت جین به همراه یک شلوار جین با هودی می‌تواند جذابیت و شیکی شما را چندین برابر کند. این استایل به همراه یک نیم بوت ساده یا کتانی سفید یا طوسی، شما را جنتلمن می‌کند.
 هودی با کت جین
 

نکاتی که برای ست کردن هودی باید در نظر داشته باشید

برای ست کردن هودی به نکات زیر توجه داشته باشید تا یک ست جذاب و خیره‌کننده بسازید:
  • در ست کردن هودی در نظر داشته باشید که چه کفشی به پا می‌کنید. اگر چه هودی یک استایل رسمی نیست، اما در ترکیب با یک نیم بوت یا کفش اسپرت، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.
  • رنگ و جنس لباس‌هایی که با هودی ست می‌کنید را حتماً در نظر داشته باشید.
  • زیبایی اکسسوری‌ها را در استایل‌تان دست کم نگیرید؛ ساعت یا دستبند چرم به جذابیت شما اضافه می‌کند.
  • یک هودی را می‌توانید با چندین نوع استایل و لباس مختلف ست کنید و تیپ‌های متنوع بزنید.
  • برای ساخت یک استایل شیک و جذاب، ترکیب هودی با کت چرم یا جین را دست کم نگیرید. 
در این مقاله با هم روش‌های ست کردن هودی را خواندیم و استایل‌های مختلف را با هودی بررسی کردیم. شما چه پیشنهادهای دیگری برای ست کردن هودی دارید؟ نظرات و پیشنهادات‌تان را برایمان بنویسید. 
 

نظرات