مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
یکی از معضلاتی که به هنگام خرید لباس ممکن است با آن روبرو شوید، سایز لباس است. این مورد حتی برای خرید پلیور مردانه هم صدق می‌کند. چند بار تا به حال برایتان پیش آمده که عزیزی برای خوشحال کردن شما، پلیور زیبایی را به شما هدیه کند، اما سایز پلیور مردانه شما با سایز حقیقی‌تان تطبیق نداشته باشد؟ در نتیجه یا خیلی کوچک است یا هنگام تن کردن به قدری بزرگ است که نامتناسب به نظر می‌رسد.  همچنین چند بار برایتان پیش آمده که به صورت اینترنتی لباسی را سفارش دادید، اما به محض اینکه به دست‌تان رسیده، متوجه شدید سایز آن خیلی کوچک‌تر یا خیلی بزرگ‌تر از سایز حقیقی شما است؟
نگران نباشید! در این مطلب نحوه سایزبندی پلیور مردانه را بررسی کردیم تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید و انتخاب کنید. همراه وب پوش باشید. 
 
به چه نوع لباس‌هایی پلیور می‌گویند؟
 
پلیور مردانه به آن دست از لباس‌های بافتنی جلو بسته مردانه می‌گویند که اغلب به صورت آستین بلند طراحی شده است. سر آستین‌ها، یقه و پایین این دست از لباس‌ها، به صورت کشبافت است. پلیورهای مردانه در انواع مختلف یقه گرد، یقه هفت، یقه اسکی و ... طراحی می‌شود. اگر به استایل و تیپ‌تان اهمیت می‌دهید، در نظر داشته باشید که این پلیورها به همراه لباس‌های مردانه می‌تواند تناسب زیبایی به اندام شما دهد. خوبی این لباس‌ها این است که با یک تیپ هوشمندانه می‌توانید آن را در موقعیت‌های رسمی، نیمه رسمی و روزمره استفاده کنید. 
 

با این راهنما قبل از خرید سایزتان را به دست آورید

حالا که فصل سرما رسیده است، خرید پلیور مردانه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اگر شما هم فرصت رفتن به بازار را ندارید یا در این شلوغی ترجیح می‌دهید خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید، راهنمای سایز پلیور مردانه در ادامه آمده است و می‌تواند به شما در انتخاب سایز پلیورتان کمک کند. 
 

جدول سایز پلیور مردانه 

در ابتدا با یک متر دقیق یا نوار، دور قفسه سینه و دور کمر خود را اندازه بگیرید. در واقع شما برای به دست آوردن سایز مناسب پلیور مردانه به اعداد به دست آمده نیاز دارید. 

size سایز دور کمر دور قفسه سینه 
XS 34 78 92
S 36 82 96
M 38 86 100
L 40 90 104
XL 42 98 108
2XL 44 102 112
3XL 46 106 116
4XL 48 110 120
 

نحوه اندازه‌گیری دور قفسه سینه

برای اندازه گیری دور قفسه سینه، دست‌هایتان را آزاد و رها قرار دهید. حالا از کسی بخواهید تا برای اندازه‌گیری مناسب، از برآمده‌ترین قسمت قفسه سینه اندازه بگیرد. مطمئن شوید که نوار اندازه‌گیری یا متر به صورت کامل از زیر بغل شما می‌گذرد. نیازی نیست متر را محکم و سخت به دست بگیرید. 

 

نحوه اندازه‌گیری دور کمر 

حالا برای اندازه‌گیری دور کمر، به دنبال چین طبیعی کمرتان، متر را با کمی شل بودن دور کمرتان بپیچید. علاوه بر این می‌توانید کمر را دقیقاً 5 سانت بالاتر از شکم در نظر بگیرید و اندازه‌گیری کنید.  معمولاً آقایان تک سایز هستند؛ بنابراین سایز بالاتنه و پایین تنه احتمالا مشخص باشد. در نظر داشته باشید، نه تنها برای اندازه‌گیری سایز پلیور بلکه برای هر نوع پیراهن مردانه، قسمت بالاتنه، دور سینه، دور کمر و دور گردن را اندازه‌گیری کنید.

 

بهترین زمان اندازه‌گیری سایز پلیور مردانه 

خیلی از افراد معتقدند که برای اندازه‌گیری لباس (نه فقط به دست آوردن سایز پلیور مردانه) بهترین زمان اندازه‌گیری، زمانی است که غذای زیادی نخورده باشید و بدن در کوچک‌ترین حالت خود است. حالا تصور کنید شما پلیور را در یک مهمانی مجلسی می‌پوشید که اتفاقاً یک دل سیر از عزا درآورده و غذا میل کردید؛ احتمالاً در این شرایط پلیور به بدن‌تان بچسبد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لباس یا پلیور مردانه، در کوچک‌ترین حالت بدنی ظاهر نشوید تا با خوردن غذا، پلیور در وضعیت مناسبی قرار بگیرد و کش نیاید!
سعی کنید سایز لباس را بدون لباس اندازه بگیرید. به‌ علاوه، در حالی که صاف ایستاده و غوز نکردید، فرد دیگری برایتان این کار را انجام دهد؛ چون در غیر این صورت، تعیین سایز پلیور مردانه ممکن است اشتباه از آب درآید.
 
جمع‌بندی
با هم نحوه اندازه‌گیری سایز پیراهن مردانه را بررسی کردیم و گفتیم بهترین زمان برای اندازه‌گیری، چه زمانی است. بنابراین بعد از اینکه دور قفسه سینه و دور کمرتان را در وضعیت بدنی عادی خودتان اندازه گرفتید، می‌توانید سایز مناسب‌تان را از جدول سایز پلیور مردانه پیدا کرده و انتخاب کنید.

نظرات