مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
یکی از زیباترین تیپ‌هایی که نه از مد افتاده و نه کهنه می‌شود، تیپ اسپرت است. تفاوتی که این سال‌ها استایل اسپرت داشته، در اضافه شدن اکسسوری‌هایی است که تا قبل نادیده گرفته می‌شد. وگرنه هنوز همان کت‌های جین مردانه دهه 50، ابهت خود را در دهه 90 نیز حفظ کرده است. اگر می‌خواهید یک تیپ اسپرت مردانه جذاب بزنید، در نظر داشته باشید که این تیپ زدن با پوشیدن لباس‌های پسرانه‌ای که شما را کم سن و سال نشان دهد متفاوت است. در واقع اگرچه، مدل اسپرت مردانه، یک استایل غیررسمی است، اما قرار است در عین جذابیت مردانه‌تان، شیک لباس بپوشید. خلاصه اگر شما هم می‌خواهید به جای داشتن یک تیپ عصا قورت داده، یک استایل راحت داشته باشید، با وب پوش همراه باشید.
 تیپ اسپرت مردانه 2020

 

نکات مهم در مورد تیپ اسپرت مردانه

تیپ اسپرت از آن دست مدل‌هایی است که همیشه مد است. بنابراین، شما را درگیر مد روز نمی‌کند و نگران این نخواهید بود که لباس‌هایی که امسال خریدید، سال بعد از مد بیفتد. این ترندها همیشه مد بوده و جذاب به نظر می‌رسد. مدل‌های اسپرت را می‌توانید در هر فصلی ست کنید و جوان‌تر، هیجانی‌تر و فعال‌تر به نظر برسید. احتمالا دیده باشید پیرمرد و پیرزن‌های اسپرت پوشی که با تیپ‌ و لبخند مهربان و روحیه جوان‌شان چه انرژی‌ای به بقیه می‌دهند. شاید بخشی از آن به لباس‌های جذابی مربوط باشد که پوشیده‌اند. قبول دارید؟
 
نکات مهم در مورد تیپ اسپرت مردانه
 
به راحتی و به دور از هر پیچیدگی و مدل عجیب و غریب لباس‌تان یا تجملات اضافی می‌توانید لباس‌هایتان را تن‌ کرده و از استایل اسپرت مردانه خود لذت ببرید. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. دست‌های ما همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید بسیاری از افراد، در اولین قرار ملاقات‌ با شما، نگاه‌شان به دستان‌تان است. از دست‌ها حتی حرفه و شغل افراد را نیز می‌توان حدس زد. پس معجزه جلوه مچ دست را با ساعت یا دستبند، دست کم نگیرید. در اکسسوری و لباس‌هایی که استفاده می‌کنید، تناسب و اندازه بودن را فراموش نکنید. شال، کراوات، پاپیون، کمربند، گردنبند و... همه از سری اکسسوری‌های خاصی است که می‌تواند شما را از بقیه افراد متفاوت و البته به یادماندنی کند.
 

راهنمای ست کردن استایل اسپرت مردانه

بیش از هر چیز، تفاوت تیپ اسپرت مردانه 2022، با سال‌های قبل، در لوازم همراه لباس است مانند دستمال سر، ساعت، دستبند و... ست کردن لباس اسپرت لزوما به معنای داشتن لباس‌های فاخر و برند نیست. بلکه با همان لباس‌هایی که دارید، می‌توانید ترکیب و هارمونی جذابی ایجاد کنید، که تیپ و سلیقه‌تان را به رخ همه بکشاند.
 
راهنمای ست کردن استایل اسپرت مردانه

 

مدل‌های اسپرت مردانه 2022

اسپرت پوشیدن، لزوما به معنای پوشیدن گرمکن، لباس ورزشی، کفش ورزشی یا امثال این‌ها نیست. بلکه یک استایل راحت و آزاد است که در بین استایل کژوال و رسمی، گزینه راحت‌تری محسوب می‌شود. در واقع، اگرچه استایل اسپرت ناخودآگاه یادآور ورزش و باشگاه است، اما حقیقتا ربطی به باشگاه رفتن یا نرفتن ندارد. در ادامه چند تیپ اسپرت مردانه می‌بینیم که می‌توانید از آن برای استایل خود دلخواه‌تان بهره بگیرید.
 
مدل‌های اسپرت مردانه 2020
 

شلوار مناسب تیپ اسپرت مردانه

انتخاب‌های پروپاقرص اسپرت پوشان، شلوارهای جین است. انواع و اقسام شلوار لی مردانه در رنگ‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند هارمونی زیبایی با استایل‌تان به وجود بیاورد. در نظر داشته باشید که پوشیدن شلوار جین با کت جین چندان زیبا نیست. اگر کت جین می‌پوشید بهتر است شلوارتان کتان باشد. شلوار کتان با رنگ‌های خنثی همچون کرم، مشکی، خاکستری و... می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شلوارهای جیب‌دار نیز می‌تواند ظاهر زیبایی به شما ببخشد که البته بیشتر جوان پسند است. شلوارهای چهارخانه نیز با یک کالج خوشرنگ گزینه دیگری برای تیپ اسپرت است.
 
شلوار مناسب تیپ اسپرت مردانه

 

پیراهن مناسب تیپ اسپرت مردانه

پیراهن یا کت جین یکی از جذاب‌ترین مدل لباس مردانه اسپرت 2022 است که در روزهای گرم و سرد می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هر چیزی ست کنید. اگر اهل پوشیدن کت هستید، تیپ اسپرت‌تان را با یک کت تک رنگ مثل سرمه‌ای، با شلوار کتان یا جین تکمیل کنید.
 
پیراهن مناسب تیپ اسپرت مردانه
 
برای انتخاب تیشرت مردانه هر رنگ و مدلی، آستین کوتاه یا بلند را می‌توانید انتخاب کنید. تیشرت‌های یقه گرد، یقه هفت و یقه‌دار نیز انواع مختلفی است که در انتخاب آن آزاد هستید. در انتخاب پیراهن مردانه نیز مدل‌های چهارخانه با شلوار جین ساده، تیپ جذابی برایتان ایجاد می‌کند. البته در این مورد قد و تناسب آن را در نظر بگیرید.
 

ژاکت و سویشرت برای داشتن تیپ اسپرت مردانه

پاییز و زمستان از فصل‌هایی است که گاهی از شدت سرما، پوشیدن چند لباس روی هم جواب نمی‌دهد. در عوض همچنان می‌توانید با کمی سلیقه، لباس‌ها را با هم ست کنید. اگر سویشرت، پلیور مردانه یا ژاکت مردانه می‌پوشید در نظر داشته باشید آن را با شلوار کتان خود ست کنید. بهترین رنگ برای سویشرت آقایان، رنگ‌های نارنجی، سبز، کرم، مشکی یا قرمز است که بسته به سلیقه و رنگ پوست‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.
 
ژاکت و سویشرت برای داشتن تیپ اسپرت مردانه

 

کفش مناسب برای تیپ اسپرت مردانه

بهترین کفشی که می‌توانید برای تیپ اسپرت‌تان انتخاب کنید، رنگی است که با شلوارتان ست کنید. مثلا اگر شلوار زیتونی پوشیدید، با کفش قهوه‌ای هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که یک کفش آکسفورد یا مجلسی و رسمی با تیشرت یا تیپ اسپرت، کمی خنده‌دار است. کفش‌های کالج که ظاهر غیررسمی‌تری دارند، می‌تواند گزینه بهتری باشد. البته معجزه کفش‌های اسکیچرز در جذابیت‌ تیپ‌تان حرف دیگری برای گفتن دارد. اما تیپ اسپرت لزوما به معنای پوشیدن کفش اسپرت و کتانی نیست.
 
کفش مناسب برای تیپ اسپرت مردانه
 

کیف مناسب برای تیپ اسپرت مردانه

کیف‌های اسپرت معمولا کوله پشتی یا کیف‌های یک طرفه است که اگر دانشجو یا شاغل هستید می‌تواند کمک حال‌تان باشد. اغلب کوله پشتی‌ها با لباس‌های اسپرت هماهنگ‌تر است.
 

کمربند چرم برای تیپ اسپرت مردانه

معجزه کمربند را در ظاهرتان دست کم نگیرید. اتفاقا اگر می‌خواهید یک مرد جذاب به نظر برسید، به این جزئیات توجه کنید و سراغ کمربندی بروید که با رنگ شلوار شما ست باشد.
 کمربند چرم برای تیپ اسپرت مردانه
 
حرف آخر
فراموش نکنید قبل از تمام این موارد رفتار و اعتماد به نفس شما است که تعیین می‌کند حال‌تان با این تیپ و استایل خوب باشد یا نه. زمانی که اعتماد به نفس نداشته باشید، احتمالا در جذابیت تیپ‌تان هم چندان موفق عمل نخواهید کرد. وب پوش می‌تواند با دادن ایده‌هایی برای لباس‌های جذابی که به تیپ‌تان می‌آید، به افزایش اعتماد به نفس‌تان کمک کند. 

نظرات