مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
شیک و خوشتیپ بودن از ویژگی‌های مردان جذاب است. کسانی که با تیپ‌ و لباس‌شان کاری می‌کنند که نقل هر مجلسی شوند و در جمع مثل ستاره بدرخشند. جذابیتی که آقایان در لباس پوشیدن دارند، به سایز، مدل و نوع لباس برمی‌گردد. فرقی نمی‌کند که در گرمای روزهای تابستانی باشیم یا سرمای زمستان ما را با خود همراه کرده باشد، شیک‌ترین استایل‌ها را می‌توانید در هر فصلی از سال و هر روزی داشته باشید. در اینجا با بهترین مدل کاپشن مردانه 2022 روبه‌رو هستیم که شما را حتی در دل روزهای سر زمستانی، گرم و در عین حال شیک و جذاب کند. با دیدن عکس کاپشن مردانه، انتخاب مطمئن‌تری خواهید داشت.
 
کاپشن، یکی از اصلی‌ترین اجزای استایل زمستانی ماست که چون تند تند سراغ خریدن آن نمی‌رویم، در نتیجه موقع انتخاب بهترین مدل باید حسابی دقت کنیم و وسواس به خرج دهیم.
 
در بلاگ وب پوش بیشتر بخوانید: با شلوار لی مردانه چه کفشی بپوشیم؟

مدل کاپشن اسپرت مردانه

یکی از بهترین مدل های کاپشن مردانه، مدل اسپرت است. کاپشن‌های اسپرت کلاه‌دار یا بدون کلاه اکثرا از جنس نایلون یا کتان است. البته در روزهای بارانی و برفی، یک کاپشن کلاه دار برای پوشاندن سر و گردن گزینه بهتری است. مدل کاپشن اسپرت مردانه، در رنگ‌های تیره اغلب برای موقعیت‌های رسمی مناسب است. اگر استایل کژوال و راحتی دارید، رنگ‌های فانتزی و روشن این مدل، به تن‌تان می‌نشیند.
 

مدل کاپشن چرم مردانه

یکی از زیباترین کاپشن های مردانه ، مدل کاپشن چرم مردانه 2022 است. مردان چرم پوش از نظر تیپ و جذابیت، معمولا یک پله بالاتر از بقیه قرار دارند. البته همانطور که زیبایی خاص خودش را دارد، مراقبت‌های لازم هم نیاز دارد که اغلب در استایل‌های کژوال و راحت به شم می‌خورد.
 

مدل کاپشن خزدار مردانه

یکی دیگر از مدل کاپشن مردانه 2022 ، کاپشن خزدار مردانه است که البته مخاطب خاص خودش را دارد. کاپشن‌های خزدار، معمولا در قسمت کلاه، دارای یک لایه خز است. پیشنهاد می‌کنیم از سری کاپشن‌های خزداری استفاده کنید که خز آن قابل جدا شدن باشد تا هر زمان که خواستید، بتوانید آن را جدا کنید.  بهترین گزینه برای ست شدن با این مدل کاپشن، شلوارهای جین است.

خرید کاپشن مردانه از وب پوش
 

مدل کاپشن کلاه دار مردانه

این مدل کاپشن‌ها معمولا با زیپ یا دکمه بسته می‌شوند. جنس پلی استری و لینن، آن‌ها را برای استفاده در زمستان مناسب کرده است. معمولا این کاپشن‌ها دارای کلاه‌های سر هم هستند اما مدل‌های جدا شونده هم دارد.

 مدل کاپشن لی مردانه

اسپرت دوستان معمولا ارتباط خوبی با این مدل کاپشن برقرار می‌کنند. کاپشن لی مردانه، یکی از جذاب‌ترین استایل‌های پاییزی است. این کاپشن‌های تنوع مختلفی دارد. البته برای استایل‌های راحت و کژوال مناسب است. بنابراین هرگز با یک کاپشن لی یقه برگردان، سر مصاحبه کاری رسمی حاضر نشوید.
اگر می‌خواهید از جدیدترین مدل کاپشن های مردانه باخبر شوید، به فروشگاه آنلاین وب پوش سر بزنید و بهترین ست را به خودتان هدیه کنید.

 

 

نظرات