مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

در چه موقعیت هایی شلوار کتان بپوشیم؟

شلوار کتان یا همان شلوارچینو به نوع خاصی از شلوارهای مردانه می گویند که توسط گروهی از نظامیان آمریکایی به شهرت رسیده است ، سربازان معمولا از یونیفرم های ساده و جنس های نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت استفاده می کردند،ازاین رو اولین شلوارهای کتان را می توان مختص نظامیان دانست.

 با این حال شلوار کتان جزو شلوارهای کلاسیک به حساب میاد ولی در عین حال شلوار نیمه رسمی می باشد از شلوار های پارچه ای اسپرت ترهستند و از شلوارهای جین رسمی تر میباشد و به راحتی با استایل رسمی و روزمره ست میشود پس شلوارهای همه کاره محسوب میشوند و تنوع رنگی و تناژ رنگی زیادی دارد.

شلوار کتان مدل های مختلفی همچون دمپا کش، دمپا پاکتی و ساده دارند که نحوه ست کردن آن به خودتون بستگی داره با تیشرت در فصل تابستان پوشید یا با پلیور در زمستان، در عین حال حواستان باشد که همیشه سراغ رنگ های کلاسیکی بروید که مد هستند و از مد خارج نخواهند شد مثل خاکی ،مشکی، سفید،سرمه ای و ابی نفتی چون ست کردنش برایتان راحتتر می شود.

برای داشتن ظاهری رسمی تر با شلوار کتان مردانه، به سراغ کت های بلیزر مشکی یا رنگ های متضاد بروید،  انتخاب رنگ های زمردی یا سبز چمنی، تاثیر بسزایی بر روی استایل های غیر رسمی و هوشمندانه می گذارند.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است به سراغ رنگ های کلاسیکی بروید که همیشه مد هستند و هیچگاه از دنیای مد خارج نخواهند شد.

انطباق پذیرترین رنگ شلوارهای کتان، بدون شک آبی نفتی می باشد که می توان آن را با رنگ های زیادی پوشید.

شلوار کتان را با چه کفش هایی بپوشیم؟

چالشی که بسیاری از آقایان همیشه با آن در برابر این شلوارها رو برو هستند پوشیدن کفش مناسب با شلوار کتان است برای هر نوع جنس شلوار، کفش خاصی را باید انتخاب کرد و بایستی به یک سری اصول و قواعد برای ست کردن کفش با شلوار توجه کرد.

اگر دمپای شلوار شما گشاد نباشد و مدل آن چسبان باشد می توانید برای ست کردن ، از کفش های کالج یا قایقی استفاده کنید.

برای بهتر دیده شدن مدل کفش با شلوار، از جوراب های مخصوص کفش کالج می توانید استفاده کنید.

در هوای سرد و فصل زمستان بهتر است از بوت های اسپرت برای ست کردن این نوع شلوار استفاده کنید.

مدل های بوت های کوهنوردی نیز گزینه های مناسبی برای این نوع استایل می باشد.


خرید کفش مردانه از وب‌پوش


یادتان باشد که همان طور که گفته شده است شما می توانید شلوارهای کتان خود را در هر جایی بپوشید اما این شلوارهای تنوع بسیار زیادی دارند که برای هر مناسبتی مختلف است. شما باید در انتخاب این شلوارهاو ترکیب آن ها با دیگر لباس های خود در موقعیت های مختلف دقت کنید.

بعضی مواقع، بوت هایی که بندشان تا بالا بسته می شود با شلوار چینو ظاهر یک مرد کوهنورد را تکمیل می کنند.

انتخاب کفش برای شلوار کتان در موقعیت های رسمی

شلوار کتان جز شلوارهای بسیاری کاربردی برای آقایان محسوب می شود که می توانند با این مدل از شلوارها به راحتی برای خود استایل کلاسیکی داشته باشند.

برای انتخاب کفش مناسب در این موقعیت ها بهتر است از کفش های براق، بوت ها و کفش های چرم مانند آکسفورد استفاده کرد. اگر می خواهید این استایل نیمه رسمی خود را تکمیل کنید می توانید از پیراهن های دکمه دار یا کت های تک استفاده کنید تا یک استایل بسیار رسمی داشته باشید.

 

انتخاب کفش برای شلوار کتان در مجالس و مراسم ها

شلوارهای کتان را در مراسم و مناسبت های خود می توانید جایگزین کت و شلوراهای خود کنید، برای این مورد می توانید از کفش های جیر و چرم استفاده کنید و این می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در این استایل نباید فراموش کنید که چون معمولا برای شرکت در مجالس شما استایل رسمی تری دارید حتما یک کمربند ست نیز استفاده کنید و همچنین دقت کنید که این شلوارها را درست با دیگر اجزای لباس های خود انتخاب کنید زیرا این ترکیب درست باعث می شود شما بتوانید به راحتی استایل خود را شخصی کنید.

با این حال در صورتی که می‌خواهید در یک مراسم یا قرار غیررسمی بروید و همچنان استایل رسمی را به کژوال ترجیح می‌دهید، توصیه می‌کنیم شلوار کتان و کفش مجلسی مردانه را بدون کت، همراه با یک پیراهن مردانه کلاسیک ست کنید. این استایل مردانه، در عین سادگی، بسیار جذاب و چشمگیر است.


خرید شلوار کتان مردانه از وب پوش


ست کردن شلوار کتان با چکمه

اگر میخواهید استایل خاص خودتون را داشته باشید یک جفت بوت جیر را با شلوار کتان امتحان کنید، شلوار های کتان با یک جفت بوت جیر یا چرم میتونه ترکیب خاصی باشه .

شلوارهای کتان دست شمارو باز گذاشتن که چه نوع بوتی را با اون ست کنید بوت چوکا و چلسی بهترین گزینه برای سبک های نیمه رسمی و حتی رسمی اند.

 

ست کردن شلوار کتان با کفش های کالج مردانه

 اصول ست کردن شلوارهای کتان با کفش‌های راحتی و کالج به این صورت است که میتوانید با یک کت اسپرت هماهنگش کنید و مطمئن باشید انتخاب خوبی داشته‌اید. شما می‌توانید از این ترکیب برای تیپ‌های نیمه‌رسمی و حتی گاهی رسمی استفاده کنید. توجه داشته باشید، بهتر است این نوع کفش را بدون جوراب بپوشید و یا اگر هم می خواهید برای جلوگیری از تعریق جوراب بپوشید حتما از جوراب های کالجی استفاده کنید در این صورت کفش کالج مردانه را می‌توانید به همراه شلوار کتان مردانه یا حتی کت و شلوار اسپرت سِت کنید و یک استایل جذاب داشته باشید، از این رو یک جفت کفش کالج چرم، جیر با نبوک، انتخاب مناسبی است که به زیبایی با شلوار مجلسی کتان مردانه سِت می‌شود و استایلتان را متفاوت می‌کند.

 

 

 

ست کردن شلوار کتان با کفش های اسپرت

برخی از آقایان جوان، تنها به استایل روزمره یا غیررسمی علاقه دارند البته ناگفته نماند که در این سال‌های اخیر بسیاری از برندهای معروف دنیا با توجه به علاقه و توجه جوانان، تمرکز خاصی روی تولید لباس‌های اسپرت، راحت و روزمره داشته‌اند در این صورت شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، لباس مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

شلوار کتان اسلش مردانه، یک انتخاب جذاب در روزهای گرم تابستان است، معمولا در فصل تابستان خرید شلوار اسلش مردانه یا گت، بیشتراز مدل‌های دیگر است. از این جهت شما می‌توانید یک شلوار کتان جدید، به‌روز و خنک تهیه کنید.

یکی از کفش‌هایی که به سادگی با شلوار کتان اسلش مردانه ست می‌شود، کفش اسپرت است. مدل کفش اسپرت مردانه روز به روز بیشتر می‌شود و شما میتونید با ست کردن کفش اسپرت و شلوار های کتان تابستانه و اسپرت استایل دجذاب خودتان را طراحی کنید.

 

 

 

 


نظرات