مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

آشنایی با جدیدترین تیپ و استایل های شیک تابستانی مردانه

زمانی که صحبت از تابستان و آب‌ و هوای گرمش می‌شود، مسلماً بحث مد و استایل‌‌های جدید هم با آن همراه است. بنابراین در این مطلب قصد داریم در کنار شور و گرمایی که گرمای تابستانه برایمان به همراه می‌آورد، یک تیپ تابستانی مردانه بزنیم که از مدل‌‌های جدید استایل تابستانی مردانه الهام گرفته است. انتخاب این استایل‌ها علاوه بر اینکه باعث می‌شود بیش‌ از پیش جذاب به نظر برسید، با خود خنکی هم به همراه دارد، پس تا پایان همراه ما باشید.
 

نکات مهم در خصوص انتخاب تیپ تابستانی مردانه

در میان انواع تیپ‌‌های تابستانه مردانه که تن هر آقایی می‌بینید، مسلماً همه آن‌ها نمی‌توانند نظرتان را جلب کند. برخی از آن‌ها احساس خوبی به شما نمی‌دهند و برخی دیگر مناسب فصل گرم تابستان نیستند. بنابراین، اگر می‌خواهید با تیپ تابستانی مردانه 2021 یک استایل جذاب داشته باشید، این مطلب برای شماست. در ادامه نکات مهمی را با هم بررسی می‌کنیم که به شما کمک کند در استایل تابستانتان به کار بگیرید. همان‌طور که می‌دانید نحوه ست کردن استایل‌های تابستانی از زمستانی سخت‌تر است و جزئیات بیشتری را به همرا دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک استایل شیک مردانه تابستانی داشته باشید، در ادامه با هم انواع تیپ‌‌های جذاب مردانه تابستانی را بررسی می‌کنیم. از سری استایل‌‌های جذاب تابستانی مردانه می‌توان موارد زیر را نام برد:
 

تیپ اسپرت تابستانه مردانه

یکی از استایل‌های تابستانی مردانه، تیپ اسپرت تابستانه مردانه است. اگر می‌خواهید با این نوع استایل جذاب به نظر برسید، تیشرت را فراموش نکنید. تیشرت می‌تواند نقش اساسی در جذابیت تیپ شما داشته باشد. به‌ خصوص اگر به دنبال یک لباس راحت و یک‌سره هستید، تیشرت‌ها کارتان را راه می‌اندازند و می‌توانند کمک کنند تا یک استایل اسپرت مردانه داشته باشید. انواع مختلف تیشرت، پلوشرت، تیشرت یقه هفت و … را می‌توانید با شلوارهای کتان، جین و حتی شلوارهای پارچه‌ای بپوشید و از استایل اسپرتتان لذت ببرید.
 
تیپ تابستانی مردانه اسپورت 
 
مثلاً از ترکیب تیشرت یا پولوشرت با کتانی سفید و شلوار جین بهره بگیرید. یک گزینه جذاب برای استایل اسپرت تابستانه است که آقایان خوشتیپ می‌توانند از آن استفاده کنند. در صورتی که می‌خواهید استایل تابستانه مردانه شیک داشته باشید، ترکیب شلوارهای خاکی رنگ با پیراهن سفید مردانه را از دست ندهید.
 

تیپ کلاسیک مردانه تابستانی

اگر خاطرتان باشد در دهه 60 شلوارهای پارچه‌ای مختلفی مد بود و به سرعت در بین جوانان طرفدار زیادی پیدا کرد. هنوز همچنان بعد از گذشت چندین دهه، شلوارهای پارچه‌ای طرفداران خودش را دوباره در میان قشر جوان پیدا کرده است. در صورتی که می‌خواهید یک تیپ کلاسیک مردانه تابستانی داشته باشید، می‌توانید از ترکیب این شلوار جذاب با تیشرت استفاده کنید. یکی از کلاسیک‌ترین و محبوب‌ترین استایل‌های تابستانی مردانه نیز می‌تواند ترکیبی از شلوارهای رنگ تیره با پیراهن‌های رنگ روشن باشد. شما می‌توانید تیشرت یا پیراهن‌های رنگ روشنتان را با شلوارهای پارچه‌ای تیره رنگتان ست کنید و در گرمای تابستان از استایل کلاسیک خود لذت ببرید. البته معجزه اکسسوری‌ها را نیز فراموش نکنید؛ می‌تواند غوغایی در استایلتان به پا کند.
 

مقاله مرتبط : پولوشرت چیست؟
 
تیپ رسمی تابستانه مردانه

 

تیپ رسمی تابستانه مردانه

برای داشتن یک تیپ رسمی تابستانه مردانه به سراغ شلوارهای محبوب و معروف جین می‌رویم. مدل‌های راحت‌تری از شلوارهای جین به بازار آمده تا آقایان شیک‌پوش نیز بتوانند همچنان از شلوار جین برای داشتن یک تیپ رسمی در تابستان بهره بگیرند. یک تیشرت سفید با شلوار جین و کتان به همراه عینک همان چیزی است که استایل شما را اسپرت می‌کند، با این حال می‌توانید از آن در موقعیت‌های رسمی هم بهره بگیرید. در فصل گرما و تابستان چه چیزی می‌تواند جذاب‌تر از یک پیراهن سفید باشد که همچنان در هر فصلی جذابیت استایل رسمی شما را چندین برابر می‌کند؟ پس فرقی ندارد که برای استایل کژوال یا استایل رسمی می‌خواهید از این نوع پیراهن استفاده کنید. پیراهن سفید و خنک همچنان برای به ارمغان آوردن یک استایل زیبا برای شما آماده است. برای داشتن یک تیپ رسمی تابستانه مردانه می‌توانید پیراهن سفید را به همراه شلوار پارچه‌ای یا کتان به همراه کفش رسمی مردانه و تابستانه داشته باشید، می‌توانید با پوشیدن یک کت آبی نیز یکی از خوشتیپ‌ترین مردان خوش استایل تابستانی باشید. 
 
تیپ کلاسیک تابستانه مردانه
 

استایل کژوال تابستانه مردانه 

سراغ استایل کژوال پوش‌ها می‌رویم. اگر طرفدار استایل کژوال تابستانه مردانه هستید، می‌توانید از شلوارهای سرمه‌ای چهارخانه با یک پیراهن سفید بهره بگیرید. کنتراستی که بین این دو رنگ به وجود می‌آید می‌تواند سبک و استایل مردانه شما را بی‌نظیر جلوه دهد و یکی از ایده‌آل‌ترین استایل‌ها برای روزهای گرم تابستان باشد، برای این استایل شما می‌توانید به‌ راحتی از تیشرت‌های بلند و گشاد رنگ روشن استفاده کنید. اگر به سبک هاوایی یا فلورال هم علاقه دارید، می‌توانید طرح‌های جذاب این پیراهن را برای درخشیدن در یک استایل تابستانی مردانه انتخاب کنید، به‌خاطر جنس خنکی که این نوع پیراهن‌ها دارند، می‌توانند حس خوبی را در گرمای طاقت‌ فرسای تابستان برایتان رقم بزنند. اگر این سبک پیراهن را انتخاب کردید می‌توانید از انواع کفش‌های کتانی یا کفش‌های کالج مردانه استفاده کنید. فراموش نکنید که کفش‌های رسمی با پیراهن هاوایی ترکیب نامناسبی به وجود می‌آورند که مسلماً باب میلتان نیست. ترکیب این پیراهن با شلوارهای کتان، پارچه‌ای و جین فوق‌العاده است. اگر قصد سفر دارید یا در کشوری به جز ایران هستید، ترکیب پیراهن هاوایی با شلوارک مردانه نیز ترکیب جذابی برای روزهای تابستانی به‌ خصوص برای لب ساحل است.
 
استایل تابستانی مردانه

 

استفاده از کت مردانه برای استایل تابستانه مردانه

کت‌ و شلوار یکی از پرطرفدارترین لباس‌های مردانه است که طرفداران خاص خودش را دارد. اگر بناست این پوشش اضافه را در تابستان انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که احساس خنکی‌تان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این حال، در صورتی که مجبور به استفاده از کت شدید، کت‌های بهاره و تابستانه گزینه بهتری هستند که استایل شیک تابستانه به شما بدهد. برای انجام کارهای روزمره یک کت استرچ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. کت‌های استرچ تا حدی دارای پارچه منعطف هستند. البته ممکن است در ابتدا با پوشیدن این کت کمی احساس محدودیت کنید، اما به هر حال در صورتی که ناچار به پوشیدن کت شدید، می‌توانید با کت استرچ، دمای بدن خود را تنظیم نگه دارید، این کت به‌خاطر پارچه‌ای که دارد نمی‌گذارد تا دمای بدن شما از حدی بالاتر رود. ضمن اینکه در برابر آب و چروک شدن هم مقاوم است. همچنین کت کتان یکی از مهمترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تابستان است. به شما آزادی عمل و تحرک بیشتری می‌دهد و با رنگ‌های متفاوتی که دارد، می‌توانید رنگ روشن آن را برای تابستان انتخاب کنید. در صورتی که رنگ پوستتان تیره است ترکیب رنگ پیراهن سفید با کت کتان به رنگ روشنی همچون شتری می‌تواند یک گزینه جذاب برای استایل شما باشد.
 

مطالب مرتبط : با کفش سفید مردانه چی بپوشم؟
 

مناسب ترین پارچه برای لباس‌های تابستانه چیست؟

تابستان گرم، معمولاً با لباس‌هایی ارتباط برقرار می‌کند که نهایت خنکی و جریان هوا را داشته باشد. لباس‌های از جنس نخ پنبه و نخی معمولاً از این دست لباس‌ها هستند که مناسب‌ترین گزینه برای فصل گرم تابستان به شمار می‌روند. این پارچه‌های نخی به‌ راحتی جریان هوا را از خود عبور می‌دهند و باعث می‌شود تا این تغییر جریان هوا شما را خنک‌تر کند.
 
تیپ تابستانی شیک مردانه

 

رنگ تیپ لباس تابستانه را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب صحیح رنگ‌های تابستانی تأثیر زیادی در جذابیت استایل شما دارد. برای فصل گرم تابستان، رنگ‌های روشن گزینه مناسبی هستند تا گرمای هوا را کمتر به خود جذب کنند. مسلماً اگر تصمیم بگیرید در یک روز تابستانی یک تیشرت رنگ تیره به همراه شلوار مشکی به پا کنید، احتمالاً تا انتهای روز از گرما تبخیر می‌شوید، بنابراین برای اینکه خنک‌تر بمانید، تا می‌توانید از رنگ‌های روشن و گشاد استفاده کنید. 
 
با هم برخی از استایل تابستانه مردانه را بررسی کردیم، شما چه نوعی از استایل لباس مردانه تابستانی‌ای را می‌پسندید که در اینجا به آن اشاره نکردیم؟ آیا برای داشتن یک استایل فوق‌العاده جذاب تابستانی در سال 2021 آماده هستید؟
 
بیشتر بخوانید : شلوارک مردانه

نظرات

عالی