مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

ست کردن کفش قهوه ای مردانه با سایر آیتمهای استایل

با وجودی که تا همین چند وقت پیش استقبال از کفش مشکی چندین برابر کفش قهوه‌ای بود، اما امروزه دیگر اوضاع فرق کرده است. کفش‌هایی که تنوع رنگی بالایی دارند، جذابیت بیشتری را در استایل‌ها به وجود می‌آورند. کفش قهوه‌ای هم از این دست کفش‌ها است که در تناژهای مختلف در دسترستان قرار می‌گیرد و استایل جذابی را برایتان خلق می‌کند. بنابراین، در این مطلب قصد داریم به سراغ کفش قهوه‌ای برویم و همه چیز را راجع به نحوه ست کردن کفش قهوه‌ای با سایر آیتم‌ها در استایل بررسی کنیم. درنتیجه، اگر شما هم نمی‌دانید که این رنگ کفش را که در کمدتان مانده است با چه استایلی ست کنید، این مطلب از وب‌ پوش را از دست ندهید که قرار است یک استایل جذاب و شیک بسازید.
 

نحوه ست کردن کفش قهوه‌ای با سایر آیتم‌های موجود در استایل‌های مختلف

یکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار در میان آقایان، رنگ قهوه‌ای است که کفش و کیف آن‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، منتها رنگ قهوه‌ای از آن دست رنگ‌هایی است که نمی‌توانید با هر استایل و هر مدلی از لباس آن را ست کنید. بنابراین، نحوه ترکیب کفش قهوه‌ای با لباس‌های مختلف کمی متفاوت‌تر از رنگ‌های دیگر است. اگر این دغدغه برای شما هم وجود دارد و مدام از خود می‌پرسید که کفش قهوه‌ای را با چی ست کنم، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
 
 نحوه ترکیب کفش قهوه ای با لباس های مختلف
 
جالب است بدانید، برخی افراد معتقد هستند که کفش‌ها تنها پنج درصد از استایل شما را تشکیل می‌دهند. با این وجود در اولین دیدار معمولاً 30 درصد از توجه افراد روی کفش‌های شما است. به خصوص که بنا باشد در یک دیدار مهمی حضور به هم برسانید که شخصیت شما را از روی ظاهر شما برانداز کنند، بنابراین کفش شما می‌تواند بیانگر شخصیت شما باشد. در نتیجه قبل از آن که سراغ کفش‌های دم‌ دستی و بی‌کیفیت بروید، بهترین و باکیفیت‌ترین کفش را برای خود انتخاب کنید تا هم خودتان حس خوبی داشته باشید و هم حس خوبی را به دیگران از جانب خودتان منتقل کنید.
 

ست کفش قهوه‌ای مردانه با شلوار

«کفش قهوه‌ای مردانه با چه شلواری ست می‌شه؟» این سؤالی است که ذهن اکثر آقایان خوشتیپ و شیک‌ پوش را درگیر کرده است. یکی از مهمترین قسمت در استایل مردانه، شلوارها هستند. برای ست کردن کفش قهوه‌ای با شلوارتان می‌توانید از شلوارهای رنگ خاکی استفاده کنید. در واقع زمانی که از شلوارهای خانواده قهوه‌ای همچون شتری یا خاکی با کفش قهوه‌ای استفاده می‌کنید، جذابیت استایل شما چندین برابر می‌شود. به صورت کلی شلوارهای تیره را با کفش‌های تیره ست کنید و شلوارهای رنگ روشن‌تر را به کفش‌های قهوه‌ای بسپارید.
 

ست کفش قهوه‌ای مردانه با پیراهن

برای ست کردن کفش قهوه ای با پیراهن رسمی، به سمت رنگ‌های روشن، تیره و خنثی بروید. زمانی که قصد ست کردن کفش قهوه‌ای در استایلتان را دارید، بایستی از رنگ پیراهنی استفاده کنید که با هم هماهنگی و تناسب لازم را داشته باشد و بتواند جلوه کفش قهوه‌ای‌تان را به نمایش بگذارد.
 
کفش قهوه ای رو با چی ست کنم

 

ست کفش قهوه‌ای با کت و شلوار

برای ست کردن کفش قهوه‌‌ای با کت و شلوار زمانی که قصد حضور در یک موقعیت رسمی یا نیمه‌ رسمی را دارید، بهترین انتخاب می‌تواند کت‌ و شلوار خاکستری باشد. این رنگ‌ها باعث می‌شود علاوه بر تناسب اندامتان، استایل بهتری از شما را با کفش قهوه‌ای‌تان به نمایش بگذارد. یک کت‌ و شلوار ذغالی نیز با تناژهای تیره قهوه‌ای یک انتخاب خوب است. البته معجزه کت‌ و شلوار سرمه‌ای با پیراهن سفید و کفش قهوه‌ای را هم نادیده نگیرید. به‌ درستی می‌توانید تناژهای قهوه‌ای را با این رنگ از کت‌ و شلوار ست کنید. یک پیراهن صورتی یا آبی ملایم هم در کنار کفش قهوه‌ای تیره، استایل متفاوتی را در شما به وجود می‌آورد.
 
 

ست کفش قهوه‌ای مردانه با کمربند

اگر تصور می‌کنید که مناسب‌ترین انتخاب برای ست کردن کفش قهوه‌ای با کمربند، استفاده از کمربند مشکی است، سخت در اشتباه هستید و این کار به شدت می‌تواند استایلتان را تخریب کند. زمانی که کفش قهوه‌ای می‌پوشید، بهترین رنگ کمربندی که می‌توانید داشته باشید، رنگ همرنگ با کفشتان است.
 
ست کردن کفش قهوه ای با کمربند

 برای مشاهده انواع کمربند در وب پوش کلیک کنید.

ست کفش قهوه‌ای مردانه با جوراب

در استایل‌های مردانه جوراب‌ها چندان به چشم نمی‌آیند، اما زمانی که از کفش قهوه‌ای آن هم از نوع چرم براق استفاده می‌کنید، عملاً پای یک استایل رسمی را به میان آوردید. برای ترکیب کردن کفش قهوه‌‌ای با جوراب می‌توانید از یک جفت جوراب تیره استفاده کنید. این رنگ جوراب برای استفاده از بوت‌های قهوه‌ای نیز گزینه مناسب‌تری هستند. البته به صورت یک اصل، برای داشتن یک استایل شیک و جذاب، بهتر است جوراب‌هایتان با رنگ پیراهن همخوانی داشته باشد. مثلاً اگر از رنگ طوسی برای پیراهن خود استفاده می‌کنید، یک جوراب طوسی یا سرمه‌ای جذابیتتان را بیشتر می‌کند.
 

ست کفش قهوه ای مردانه با کلاه

کلاه هم همانند کمربند جزو ریزه‌کاری‌های استایل به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید استایلتان خاص و جذاب به نظر برسد، بعد از ست کردن کمربند چرمی‌تان با کفش یا بوت قهوه‌ای در زمستان، به سراغ کلاهی بروید که با رنگ کفشتان متناسب باشد. می‌توانید از تناژ قهوه‌ای مشابه کفشتان استفاده کنید.
 

ست کردن کفش قهوه‌ای با سایر آیتم‌های استایل

به‌ راحتی می‌توانید کفش قهوه‌ای را با هر چیزی ست کنید. ست با کفش قهوه‌ای اسپرت، به سمت رنگ‌های روشن‌تری از قهوه‌ای می‌رود، همچنین استفاده از شلوار پارچه‌ای مردانه یا یک استایل رسمی با کت‌ و شلوار و حتی شلوار جین می‌تواند به‌راحتی با کفش قهوه‌ای ست شود.
نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای انتخاب رنگ قهوه‌ای تناژهای مختلفی پیش رویتان است. اگر قصد دارید برای یک آخر هفته یک استایل راحت داشته باشید، می‌توانید سراغ لباس‌های ساده و پایه بروید، مثلاً یک تیشرت سفید با شلوار تیره و کفش قهوه‌ای تیره می‌تواند جذاب به نظر برسد.
در صورتی که بناست با کفش قهوه‌ای‌تان به یک قرار دوستانه یا دورهمی بروید، یک نیم بوت ساده با شلوار جین جذب، می‌تواند استایل بهتری را برایتان رقم بزند. در صورتی که هوا سرد باشد، اورکت شتری هم جذابیت مضاعفی را به استایلتان می‌بخشد.
اگر می‌خواهید یک استایل تمام قهوه‌ای داشته باشید، رنگ لباستان را از تناژهای متفاوت رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید. اینکه تمام المان‌های موجود در استایلتان یک رنگ باشد، استایل کسل‌ کننده‌ای را برایتان به وجود می‌آورد. برای داشتن یک استایل اسپرت و غیررسمی می‌توانید از شلوار جین در ترکیب با کفش قهوه‌ای بهره بگیرید و در صورتی که خواهان یک استایل رسمی هستید، پس سراغ رنگ‌های سرمه‌ای و خاکستری بروید.

نظرات