مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
این روزها، پوشیدن شلوار اسلش در میان جوانان و تیپ‌های اسپرت بسیار مد شده است. اگر زمانی پوشیدن این شلوار به رده سنی نوجوانان اسپرت‌پوش، محدود می‌شد، اما امروز با هر سن و هر سلیقه‌ای، شلوار اسلش می‌تواند توجه‌تان را جلب کند. اگر می‌خواهید بدانید که شلوار اسلش چیست یا اصول ست شلوار اسلش مردانه چگونه است، در این مقاله همراه وب پوش باشید.
 

شلوار اسلش مردانه چیست و چطوری بپوشیم؟

شاید در ابتدا به نظر برسد که شلوار اسلش، نوعی شلوار ورزشی است. اما این شلوار حالا به یک لباس راحت و گشادی تبدیل شده که طرفداران آن، در روزمره خود از ست شلوار اسلش مردانه استفاده می‌کنند. در قسمت ساق پای شلوار، ظاهری تنگ دارد و در بالای ساق، گشاد و راحت است. دلیل استقبال دختر و پسرهای جوان از شلوار اسلش، این بوده که بسیاری از ترندهای ورزشی مشهور از آن استفاده کردند. تنوع این شلوار زیاد است و به راحتی می‌توانید آن را ست کنید. این را در نظر داشته باشید که پوشیدن این شلوار هیچ محدودیت سنی ندارد و در هر سنی که باشید می‌توانید برای داشت یک استایل اسپرت و راحت از آن استفاده کنید.
 شلوار اسلش مردانه چیست و چطوری بپوشیم

 

اصول مهم در مورد ست شلوار اسلش مردانه

تیپ شامل شلوار اسلش مردانه را می‌توانید در هر موقعیت رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. به شرطی‌که به یک سری اصول ست کردن آن، آگاه باشید. با توجه به کاربری شلوار اسلش می‌توان گفت تنها جایی که بهتر است از آن استفاده نکنید، در موقعیت‌های رسمی و مراسم‌های جشن و عزاداری است. اگر از اسلش رنگ روشن استفاده می‌کنید، می‌توانید از همخوانی آن با یک تیشرت یا هودی رنگ روشن بهره بگیرید. برای افرادی که پاهای کشیده دارند، شلوارهای اسلش جذب، ایده آل است. اما در صوتی که پاهای چاق یا پایین تنه درشتی دارید، به ما اعتماد کنید، پوشیدن شلوار جذب چندان زیبایی برایتان به دنبال نخواهد داشت و بیشتر چاقی‌تان را به نمایش می‌کشد. به طور کلی برای متعادل کردن ست خود با شلوار اسلش بهتر است بالاتنه را از تیشرت‌های تیره و شلوار را روشن انتخاب کنید یا بالعکس.
 
ست شلوار اسلش مردانه

 

راهنمای کلی ست کردن شلوار اسلش مردانه

یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ‌های شلواراسلش، رنگ مشکی است که در عین حالی که چشم‌نواز بوده و راحت‌تر می‌توانید آن را با هر چیزی ست کنید. رنگ‌ خاکستری هم جزو رنگ‌های محبوب است. برای تیپ‌های نیمه مجلسی، رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز ارتشی، رنگ‌های مناسب‌تری هستند. استایل کژوال، یکی از پرطرفدارترین ست‌هایی است که می‌توانید با شلواراسلش داشته باشید. یک تیشرت یا کت تک، برای هر فصلی، می‌تواند ست مناسب شلوار اسلش باشد. فقط در این استایل، از شلوار اسلش گشاد استفاده نکنید. شلوارتان هر چه جذب‌تر و به تن‌تان فیت باشد، جذابیت بیشتری دارد.
 
تیپ با شلوار اسلش مردانه
 
اگر می‌خواهید شلوار اسلش را با رنگ جذاب و دوست داشتنی جین ست کنید، می‌توانید از کت جین خاکستری یا دودی تیره استفاده کنید. شلوار اسلش طوسی با یک تیشرت طوسی تیره یا زغالی، ترکیب شیک و جذابی دارد. یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها با شلوار اسلش، ست تیشرت سفید با اسلش مشکی و کتانی سفید است که فوق العاده جذاب و چشمگیر به نظر می‌رسد.
اسلش با کاپشن‌های کوتاه هم به راحتی می‌تواند تیپ اسپرت شما را به نمایش بکشد. یکی دیگر از استایل‌های جذابی که می‌توان با شلوار اسلش داشت، تناژهای رنگی یکسان است. مثلا اگرشلوار اسلش خود را طوسی انتخاب می‌کنید، تیشرت مردانه را طوسی روشن انتخاب کنید که با یک کتانی سفید، به چشم بیاید.
 

ست کردن شلوار اسلش مردانه در استایل‌ نیمه رسمی

داشتن استایل رسمی با شلوار اسلش واقعا کار سختی است. اما می‌توان این شلوارها را جوری پوشید که استایل نیمه رسمی‌تری داشته باشید. مثلا شلوار اسلش جذب با کتانی توی ذوق نمی‌زند و با یک تیشرت آستین بلند یا کوتاه، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از ریزه‌کاری تیپ و استایل نیمه‌رسمی‌تان غافل نشوید که می‌توانید با شال یا جوراب آن را زیباتر کنید. از ترکیب پیراهن مردانه و شلوار اسلش هم می‌توانید بهره بگیرید. این ست برای داشتن یک استایل نیمه‌رسمی، گزینه مناسبی است. برای داشتن ظاهر رسمی‌تر بهتر است پیراهن را داخل شلوار بگذارید. البته اسلش‌های پاچه پاکتی گزینه بهتری برای این استایل هستند.
 

ست کردن شلوار اسلش مردانه با تی شرت

هر نوع مدل تیشرتی را می‌توانید با اسلش ست کنید. فقط رنگ تی شرت را با شلوار هماهنگ انتخاب کنید. برای رفتن به باشگاه، سفر، و دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی، تیشرت و شلوار اسلش یک ست راحت و آماده‌ای است. تیشرت‌های اندامی با شلوار اسلش جذاب‌تر است. همراه با آن اگر در روزهای سرد به سر می‌بریم، می‌توانید یک سوئیشرت کلاه دار نیز به تن کنید.
 
پوشیدن شلوار اسلش مردانه
 
 

ست کردن شلوار اسلش مردانه با سوئیشرت

یک استایل به روز و شیک برای روزهای سرد پاییز و زمستان، ست کردن شلوار اسلش با سوئیشرت مردانه است. شلوار را می‌توانید با سوئیشرت یا هودی کلاه دار استفاده کنید و برای تکمیل جذابیت تیپ‌تان، یک جفت کتانی شیک یا بوت نیاز دارید که به طرح و مدل شلوار و سوئیشرت بیاید. مثلا اگر از شلوار اسلش و هودی مشکی استفاده می‌کنید یک کتانی سفید می‌تواند استایل‌تان را جذاب کند. اکسسوری‌های دیگر همچون کلاه گپ یا دستمال سر نیز می‌توانید به آن اضافه کنید.
 

کفش مناسب با شلوار اسلش مردانه

یک استایل ایده آل با شلوار اسلش، کفش کتانی ساق‌دار است. شلوار اسلش طوری است که هر نوع کفشی از کتانی گرفته تا کالج و رسمی با آن ست می‌شود. ولی از آنجایی که ذات این شلوار راحت بودن است، قاعدتا یک کفش چرم رسمی که از شدت واکس زدن برق می‌زند، با آن چندان هارمونی خوبی ندارد. بهترین گزینه کفش مردانه، کالج یا کتانی است که انتخاب رنگ متضاد با شلوار، می‌تواند جذابیت ظاهری بیشتری داشته باشد. شاید تصور کنید تیپ و استایل با شلوار اسلش، روحیه ورزشکاری یا سلیقه اسپرت پسند می‌طلبد. اما بهتر است بدانید که لزومی ندارد، همچون خیلی‌ها از شلوار اسلش عجیب کوتاه یا برمودا استفاده کنید. البته اگر آن‌ها را می‌پسندید، بحث دیگری است. ولی در کل، جذابیتی که شلوار اسلش می‌تواند به تیپ شما ببخشد، مستلزم ست کردن درست آن با تیشرت، هودی، کاپشن یا پیراهن است. نمونه‌های این استایل را می‌توانید مشاهده کنید و با توجه به سلیقه‌تان، رنگ و استایل موردنظر را در وب پوش سفارش دهید.
 
 
 
 

مقاله مرتبط : با کفش سفید مردانه چی بپوشم

 
ست کردن کفش با شلوار اسلش

نظرات